- This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Bodybuilding › Sjuktips
Tjena!
Jag blev sjuk i torsdags/fredags efter ett hårt bröstpass samt en intensiv solning. Tänkte kolla vad ni gör för att bli friska förutom att vila från träning. Om ni har några knep kanske:)
Ät som vanligt och håll dig inne så brukar det ordna sig rätt fort
Sov mycket, ät mer vitaminer (frukt osv), 1 vitlöksklyfta – då luktar du gott, omega-3 är bra också om jag inte minns fel.
Krya krya
Alltså ja gör allt det redan:P Förstår inte riktigt hur jag kan bli sjuk…
För ett tag sedan tog jag omega3 tabletter och det kändes som jag blev sämre, kan ju bero på annat men i min kost var det just omega3 som jag åt mer av. Weird
Jag har haft tur att bli förkyld över julledigheten och sedan på nyårshelgen! Det funkade bra att sova med underställ och sockor!
köp Kan jang eller vad det heter och testa det
Nu har jag tagit vila en vecka från träningen och tänkte komma igång imorrn på lördag, det enda jobbiga kvar är att jag är lite snorig men bara på morgonen. På kvällarna har jag energi som om jag vore frisk! Vågar jag på att köra på tungt som vanligt eller ska jag ta det lugnt första veckan nu?
Mvh
Nu har jag äntligen fått tillbaka krafterna! Vitlök, frukter, te, vitaminer, inget av de kände jag fungerade under de 10 dagar jag var sjuk. Var och köpte glutamin och kreatin igår och vips så fick jag tillbaka krafterna. De där tjocka som sitter i huvudet när man är förkyld försvann och jag kände mig ren i kroppen
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY