Team Kentaur Gym Östersund Jonas Eliasson

Home Forums Bodybuilding Team Kentaur Gym Östersund Jonas Eliasson

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 24 total)
  • Author

Jonas Eliasson från Team Kentaur visar formen. Han ska tävla i Classic på Lucia (bilderna tagen med en Iphone i dunkelt ljus)

Mvh Jonny Vestman

Ser stor och bra ut för CBB!
    Hur är ryggen?

Riktigt bra rygg har han….Har tyvärr bara denna bild men det kommer mera till veckan

Hahaha!! Höll på att garva ihjäl mig när ja såg de här! Söta bilder du la ut på mig Jonny :p

Ser grymt bar ut det dar Jonas. Lycka till pa lucia.
    Ska aka och se en tavling i lampoon i norra thailand den 6 december.

ELI wrote:
    Hahaha!! Höll på att garva ihjäl mig när ja såg de här! Söta bilder du la ut på mig Jonny :p

Tyckte det var dax att visa lite kött i detta forum :emo-thumb

jewe wrote:
    Jonas Eliasson från Team Kentaur visar formen. Han ska tävla i Classic på Lucia (bilderna tagen med en Iphone i dunkelt ljus)

Mvh Jonny Vestman

Ser riktigt bra ut! Kan man få lite stats? Ålder, längd, vikt osv?

Såg riktigt köttigt ut mannen, bra jobbat

Jonas Lundberg wrote:
    Ser stor och bra ut för CBB!
    Hur är ryggen?

Tjena Jonas (fint namn! :emo-thumb) Du kan ha rätt i att ja ser stor ut för CBB, e ca 177cm så min max vikt där e ca 83kg. Tror de blir tufft att komma ner till det. Morgonvikt nu ca 91kg. Shit! istället för att va störst i CBB får man kliva in o va tunn i -90 :)

ELI wrote:
    Tjena Jonas (fint namn! :emo-thumb) Du kan ha rätt i att ja ser stor ut för CBB, e ca 177cm så min max vikt där e ca 83kg. Tror de blir tufft att komma ner till det. Morgonvikt nu ca 91kg. Shit! istället för att va störst i CBB får man kliva in o va tunn i -90 :)

behöver inte oro dig för att vara tunn i -90, jag tror du kommer att väga in på 88,6 :emo-thumb

faran wrote:
    Ser riktigt bra ut! Kan man få lite stats? Ålder, längd, vikt osv?

Tack för era positiva svar o kommentarer alla! :) Ja lite stats, i sina bästa år (30), tränat nästan halva livet med många uppehåll. Haft så mycket olika saker för mig, typ husprojekt, köra motocross på bana m.m. då man har skitit i träningen! Men av en slump fick min vän Jonny Vestman mig att satsa på Anders Graneheims nybörjartävling Tammerpokalen i somras som ja lyckades vinna! Kan kanske slänga upp några tävlingsbilder om nån e intresserad? :) Längd ca 177cm, vikt nu ca 91kg, vikt off allt mellan 80-100kg beroende på vad ja sysslar med ;) Styrka, maxar aldrig så ja håller mig skadefri! men har gjort 21 reps på 100kg i bänk med långarmarna mina :D

ELI wrote:

Du kommer se bra ut även i -90, ser att du har en bra fysik även om jag inte sett hela.
    Att ta 8 kg på den formen låter lite mycket ja!
    Lycka till!

ELI wrote:
    Tack för era positiva svar o kommentarer alla! :) Ja lite stats, i sina bästa år (30), tränat nästan halva livet med många uppehåll. Haft så mycket olika saker för mig, typ husprojekt, köra motocross på bana m.m. då man har skitit i träningen! Men av en slump fick min vän Jonny Vestman mig att satsa på Anders Graneheims nybörjartävling Tammerpokalen i somras som ja lyckades vinna! Kan kanske slänga upp några tävlingsbilder om nån e intresserad? :) Längd ca 177cm, vikt nu ca 91kg, vikt off allt mellan 80-100kg beroende på vad ja sysslar med ;) Styrka, maxar aldrig så ja håller mig skadefri! men har gjort 21 reps på 100kg i bänk med långarmarna mina :D

Ja släng gärna upp lite bilder från Tammerpokalen!

ser ruskigt bra ut!! lycka till

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 24 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.