Topp-4 på Arnold Classic 2010!

Home Forums Bodybuilding Topp-4 på Arnold Classic 2010!

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

[youtube=42RabkYSYWw]

Även topp-6 i nästa särbedömning.
    Denna är filmat rakt framifrån!
    Man blir galen när det är vinklar.

Tycker Phil sätter de flesta poserna rätt bra, förutom när han vänder sig om, det är lite colemanstandard på kais rygg där. Phils smalhet mellan axlarna framifrån tycker jag försvinner rätt bra men han är inte tillräckligt bred över ryggen i både dd back och back latspread. Reesterande poser tycker jag Phil ”vinner”. Branch och kai såg rätt bra ut rakt igenom på denna men det är bara vad jag tycker :up:

Jag är ett stort fan av Kai, verkligen. Min absoluta favorit kroppsbyggare av de aktiva just nu men helt ärligt så tycker jag inte hans RLS är bra, jag vet inte varför, jag kan bara inte tycka att den är bra. Känns som att den saknar vidd samt detalj, någon som håller med eller kan invända och konvertera min åsikt?

Oli wrote:
    Jag är ett stort fan av Kai, verkligen. Min absoluta favorit kroppsbyggare av de aktiva just nu men helt ärligt så tycker jag inte hans RLS är bra, jag vet inte varför, jag kan bara inte tycka att den är bra. Känns som att den saknar vidd samt detalj, någon som håller med eller kan invända och konvertera min åsikt?

Han brukar missa att dra fram vänster axel, men när han gör det riktigt så finns där vidd.
    Han har ju även mer massa än någon annan långt ner på ryggen, vilket tar bort intrycket av vidd.
    Men det är en pose som han har lite problem med.

Som vanligt så är inte vänster sidan riktigt med, inte så farligt här dock![/b]

Problemet med Kais latsspread är att han har ingen hals och heller inga trapz att snacka om. Han påminner om en sköldpadda då huvudet ser ut att försvinna bakom pecsen. Sen om vi ska inflika sköldpaddsliknelse nummer två; hans lats är så kolossalt runda och då midjan fäster långt upp ser det faktiskt ut som att nån hängt på just ett sköldpaddsskal därbak.

Om man nu ska peta, men Phils axelvidd (eller brist därav) har ju hittills aldrig undgått en fysikdiskussion någonsin, så varför inte :ike: Granska ska vi!

Dock måste jag säga, när man ser denna helhet så är Kai bäst. Phil gör sig som sagt inte speciellt bra om han inte har en kamera ensamt fokuserad på sig. Hans ben dwarfar ju nästan Branchs stockar, geez..

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.