Home › Forums › Bodybuilding › Tränare i Jönköping sökes!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 november, 2009 at 16:34 #60431Anonym anvandareMember16 november, 2009 at 16:34 #374990Anonym anvandareMember
Tjena!
Jag heter Kalle och som rubriken säger så behöver jag en tränare, någon som kan bedöma min teknik och lära mig om bodybuilding. Vill säga att jag är 16 år och kommer börja tävla efter gymnasiet/ något år senare.
Varför?
Jag går Idrott & Hälsa på John Bauer och vi har specialidrott, min skulle i såfall vara styrketräning men min lärare godkänner inte bara styrketräning. Man måste ha en klubb eller en tränare eller tävla i sporten. Jag behöver någon som kan lära mig, bedöma mig osv.
Träningen skulle isf vara på måndag kl 13.00 men jag kan ta träningen i princip närsomhelst men det är den tiden Sense är öppet för att träna för oss.
Jag vet inte riktigt mer va jag ska säga, tror inte någon kommer ställa upp, har inga förväntningar! Men det är värt ett försök:)
Jag bor i Mullsjö!Mvh Kalle
16 november, 2009 at 20:49 #374991Anonym anvandareMemberKalle som emilias bror i mullsjö?
Jsk kanske kan vara aktuellt för dig? Att ha med sig en personlig tränare är inte billigt för en student.
17 november, 2009 at 08:14 #374992Anonym anvandareMemberhaha ja det är jag!
vem är du?Nej ja vet, jag kommer inte fixa en pt!
Jsk? Styrkeklubb? är det den vid idrottshuset?17 november, 2009 at 09:49 #374993Anonym anvandareMemberKalläN wrote:Jsk? Styrkeklubb? är det den vid idrottshuset?[http://www.jonkoping-styrkelyft.com/]
JSK är det absolut billigaste gymmet i stan. Kom förbi nån gång så kan vi snacka lite. Vad exakt är det ”tränaren” ska ha för uppgifter? Att coacha dig ett träningspass i veckan, och lära dig om kost, bb, etc utöver den tiden?
Förstod inte riktigt
17 november, 2009 at 10:24 #374994Anonym anvandareMemberNiclas Holgersson wrote:[http://www.jonkoping-styrkelyft.com/]JSK är det absolut billigaste gymmet i stan. Kom förbi nån gång så kan vi snacka lite. Vad exakt är det ”tränaren” ska ha för uppgifter? Att coacha dig ett träningspass i veckan, och lära dig om kost, bb, etc utöver den tiden?
Förstod inte riktigt
Antar att skolan kräver att det ska vara organiserat, därav kravet på klubb och tränare. Sen vad som görs i praktiken spelar nog mindre roll
17 november, 2009 at 10:33 #374995Anonym anvandareMemberVincent Qvarfordt wrote:Antar att skolan kräver att det ska vara organiserat, därav kravet på klubb och tränare. Sen vad som görs i praktiken spelar nog mindre rollAh okej. :emo-thumb
Då rekomenderar jag att du kommer förbi gymmet. Vi kan bestämma en tid, så kan jag snacka med ägaren.
Edit; Såg att du inte hade pm-funktionen än.. Du kan kontakta mig via msn. Står vid ikonen under min bild.[/b]
17 november, 2009 at 17:12 #374996Anonym anvandareMemberNiclas Holgersson wrote:[http://www.jonkoping-styrkelyft.com/]JSK är det absolut billigaste gymmet i stan. Kom förbi nån gång så kan vi snacka lite. Vad exakt är det ”tränaren” ska ha för uppgifter? Att coacha dig ett träningspass i veckan, och lära dig om kost, bb, etc utöver den tiden?
Förstod inte riktigt
Okej tack för svar!
Ja har för mig att det kostar 100 kr? Men jag har hört att de bara är klockan 4 dom har öppet?Ja det är väl i princip man behöver veta för att bli så framgångsrik inom sporten? Kosten, träningen osv. Allt vid en tävling osv:)
Jag ska kolla med min rektor och min lärare i specialidrotten för o få veta mer specifikt!
Är du någon slags instruktör eller liknande Niclas? Vem ska jag fråga efter om jag kommer dit?18 november, 2009 at 13:48 #374997Anonym anvandareMemberKalläN wrote:Okej tack för svar!
Ja har för mig att det kostar 100 kr? Men jag har hört att de bara är klockan 4 dom har öppet?Ja det är väl i princip man behöver veta för att bli så framgångsrik inom sporten? Kosten, träningen osv. Allt vid en tävling osv:)
Jag ska kolla med min rektor och min lärare i specialidrotten för o få veta mer specifikt!
Är du någon slags instruktör eller liknande Niclas? Vem ska jag fråga efter om jag kommer dit?Oftast så är det folk tidigare än kl 4, så man brukar kunna komma in. Ja, 100 kr kostar det och är då jkpg’s billigaste helt klart.
Fråga efter björn, och berätta vad du vill och så Hahah, nej det är jag verkligen inte. Jag är en så kallad amatör, men jag skulle ju kunna hjälpa dig med den kunskap jag har. :p
18 november, 2009 at 13:51 #374998Anonym anvandareMemberOkej Men vet du när björn är där? Och om vi säger såhär att du ska coacha mig, när skulle du kunna på en måndag? Hur gammal är du förresten och va håller du på med osv?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.