Vem vinner Mr Olympia 2011?

Home Forums Bodybuilding Vem vinner Mr Olympia 2011?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 96 total)
  • Author

Vet inte om det finns någon tråd om det här redan men jag gör en!
    Alltså, vem tror ni vinner?
    Själv tror jag det står öppet mellan de fyra: Jay, Phil, Kai och Branch!:D
    Vore roligt om Jay tog sin femte men Phil eller Kai är nog mest förtjänta av vinsten!

Jake13 wrote:
    Vet inte om det finns någon tråd om det här redan men jag gör en!
    Alltså, vem tror ni vinner?
    Själv tror jag det står öppet mellan de fyra: Jay, Phil, Kai och Branch!:D

Det var en helgardering deluxe:D

Vill att Kai tar hem de, dock tror jag att Jay får sin 5e vinst.

Martin_Matti wrote:
    Det var en helgardering deluxe:D

haha jajamän, tycker det är så öppet men tror mest på Phil :p

Jag hoppas att jay vinner sin 5e!!

Jag tror inte där är någon som kan rå på Jay om han kommer in i form.

Om Kai kommer in snorhård tar han det.

Jag hoppas så innerligt att Phil vinner eftersom jag trots allt tycker att hans fysik är grymt snygg med en smal midja, alltid (nästan alltid) bra form och sjukt bra armar.
    Tyvärr har man inte sett så mycket ifrån honom den senaste tiden, och de lilla man har sett från gästposeringar ser inte så jättelovande ut (som det borde om han ska kunna vinna).

Kai ser däremot bättre ut än på länge. Han verkar ha förstått hur man får pli på magen och hur man håller inne den, och med den muskelkvalitén tror jag att han kan bli ett hot mot Jay.

Äh, jag tippar såhär:

1. Jay
    2. Phil
    3. Branch
    4. Kai
    5.Wolf

Vi säger såhär istället, om alla kommer in i form (eftersom att det inte går att lita på att alla kommer in i form nu för tiden)

Vem vinner då?
    Jag tror att Jay tar sin femte, men hoppas att Kai vinner, han börjar få till sin freak-factor lol, och har inga svagheter muskelmässigt (?)
    Tror att folk får akta sig för Wolf också, kan också komma ganska högt upp, vågar dock inte gissa hur högt, möjligtvis top 6.
    Har ej sett något från Dexter än, sen FIBO, som han vann med ganska blaskig form.

Kul tråd!

Nej han har inga svagheter, Kai rippad är nog (nästan) oslagbar :)

Kommer Jay in i 100% form är det tyvärr lights out for alla, han missade nästan det förra året men vann ändå.

Jag hoppas dyrt och heligt att någon annan tar tronen och jag vill gärna se Kai ta platsen, men det kommer tyvärr inte hända. To much hype.
    Roligast vore dock att se någon helt ”inte random” men någon som inte folk skulle klassa som vinnare ta tronen, dock finns inte dem heller.

Så det står mellan Kai, Phil och Jay och jag hoppas verkligen alla kommer in 100% så det verkligen blir en stenhård fight om det.
    Sen finns Branch alltid i Topp 4 mixen trots att ingen räknar med honom någonsin trots hur grymt bra han är.

Tror det med, blir ofta så när någon har vunnit flera år tyvär…
    Men som du sa hoppas alla har bra form, alltid tråkigt när en vinstkandidat försvinner pga dålig form!

kaiiiiiiiiiiiiiiiii

Det står mellan Jay och Kai. Allt annat är strunt!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 96 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.