D-2

Home Forums Dagböcker D-2

  • This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #108387
    #1084683

    God eftermiddag.

    Sist jag tog mig upp på scenen körde jag en dagbok här. Tänkte köra samma upplägg igen och hjälper en faktiskt med feedback, diskutioner och redovisning av vad man gör. Får i ärligehetens namn säga att för egen del var det inte svårt att löpa linan ut och tävla när jag väl bestämde mig. Mår väldigt bra på dietmat och de rutiner som följer i spåren av en satsning.

    Förutsättningarna är sådär ska sägas. Efter tävling bestämde jag mig för att göra ett uppehåll och tillbringa tid med eget företag, barnen och en liten nykomling (som nu är 3). Dessutom förtjänade frugan all uppmärksamhet hon kunde få under tiden.

    Inga blöjbarn kvar och planen har alltid varit att fortsätta då jag hade väldigt roligt på vägen. Kommer skriva ner tankar, funderingar och vad som fungerar för mig. Inte likt något annat och finns säkert många som har åsikter men alltid kul att diskutera.

    Jag har mjukstartat i ett par veckor och är på väg att växla tempo nu. För egen del så tar ett gympass 30 min effektivt. Däremot brukar jag köra morgon och kväll. För egen del är det är svårt att ge järnet mer än under en halvtimma så bättre att splitta. Dessutom fokuserar jag stenhårt på muskeln jag kör just då.

    Återkommer med lite.bilder från senast det begav sig och utgångsläge nu.

    / Cicke

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.