Home › Forums › Deff och fettminskning › Deff våren 2010 avslutad
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 februari, 2011 at 17:00 #356365Anonym anvandareMember
Jävlars vilken form.
4 februari, 2011 at 14:37 #356366Anonym anvandareMemberMangon wrote:Ja men då bumpar jag den här. Hur är formen nu då? Har du lyckats hålla den och isåfall hur? Släng gärna upp en bild.Formen är bra fortfarande, men pga en dålig träningsmånad pga jobb, studier och värdelösa öppettider på gymmet över jul/nyår så är jag inte där jag kunde ha varit.
Nykropp wrote:Jävlars vilken form.Man tackar
4 juli, 2011 at 17:20 #356367Anonym anvandareMemberBlir det något liknade detta året som man kan följa? Grymt bra jobbat av dig.
Tänkte själv lägga upp något liknande snart, tränat 5-6 dagar i veckan i snart 5 månader nu, så blir väl dags att deffa snart. Hur såg ditt träningschema ut?
4 juli, 2011 at 18:35 #356368Anonym anvandareMemberPuppe wrote:Blir det något liknade detta året som man kan följa? Grymt bra jobbat av dig.Tänkte själv lägga upp något liknande snart, tränat 5-6 dagar i veckan i snart 5 månader nu, så blir väl dags att deffa snart. Hur såg ditt träningschema ut?
Hej!
Tack så mycket! Det blir dessvärre ingen seriös deff detta året då jag har haft alldeles för mycket att göra med plugg och jobb (tog examen i våras och hade därav otroligt mycket att göra hela dagarna och nätterna).
Jag satsar istället på att bulka upp mig nu i höst och vinter för att sedan våren 2012 köra en liknande deff.
Dessvärre kan jag inte avslöja eller dela med mig av varken kost- eller träningsschema då dessa är professionellt utförda och därav kostar pengar. Däremot kan jag ge dig lite nyckelord – MYCKET protein, lite kolhydrater (men inte alltför lite ändå), LITE fett, motion varje dag och hård och INTENSIV träning (hela kroppen utspritt på cirka 5 pass).
Jag kommer lägga upp en länk till min deffblogg i denna tråd nästa vår strax innan jag börjar med deffen (kommer dock troligtvis använda mig av samma blogg som sist), så kan den som vill läsa
Lycka till!
4 juli, 2011 at 19:41 #356369Anonym anvandareMemberTack, jo jag förstår. Bulka du på så hoppas jag på en bra deff till nästa år. Kommer följa det.
Tack och lycka till själv.
5 juli, 2011 at 10:15 #356370Anonym anvandareMemberPutteh wrote:Hej!Tack så mycket! Det blir dessvärre ingen seriös deff detta året då jag har haft alldeles för mycket att göra med plugg och jobb (tog examen i våras och hade därav otroligt mycket att göra hela dagarna och nätterna).
Jag satsar istället på att bulka upp mig nu i höst och vinter för att sedan våren 2012 köra en liknande deff.
Dessvärre kan jag inte avslöja eller dela med mig av varken kost- eller träningsschema då dessa är professionellt utförda och därav kostar pengar. Däremot kan jag ge dig lite nyckelord – MYCKET protein, lite kolhydrater (men inte alltför lite ändå), LITE fett, motion varje dag och hård och INTENSIV träning (hela kroppen utspritt på cirka 5 pass).
Jag kommer lägga upp en länk till min deffblogg i denna tråd nästa vår strax innan jag börjar med deffen (kommer dock troligtvis använda mig av samma blogg som sist), så kan den som vill läsa
Lycka till!
Bra resultat förra året! Props!:emo-thumb
Dieter på högt protein, mindre fett och mindre kolhydrater är inget nytt. Betalar du verkligen för den?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.