- This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Deff och fettminskning › deffande? Nutrabolics, Hemodrene, funkar?! hjälp…
Hej allesammans!
Jag är ny här på forumet och har nu denna frågan till alla erfarna här på sajten!
Under en period har jag försökt gå ner i vikt jämsides med att bygga muskler och kör 6 träningsdagar i veckan med en vilodag. Kosten ligger på runt 1700 kcal dagligen, jennifer aniston tavlan, 20 / 40 /40 %.
Varje dag tar jag en tablett av nutrabolics hemodrene ca en timme före träning tillsammans med mat, denna sorten ska vara grymt vätskedrivande och ska hjälpa till med viktnedgång. Så, till mitt nederlag:
Sedan december har jag i princip skött träningen fläckfritt plus kosten (förutom svaga perioden över jul), och istället för att gå ner i vikt har jag gått upp 5 kg!
Vad gör jag fel? Vad gör tabletterna fel? Motivationen sinar när man inte alls når efterlängtat resultat.
Jag tränar mkt styrketräning, men känns omöjligt att jag skulle kunna gå upp 5 kg av det, högst kan man väl gå upp 250 gram i muskler i veckan och då måste man väl monsterträna och käka gainers?
Vet inte om detta spelar roll eller inte men har hormonspiral, kanske detta är boven i dramat? SNÄLLA HJÄLP MIG…
Jag är 174 cm lång och just nu väger jag 82/83 kg
mvh,
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY