Få bort det sista hullet!

Home Forums Deff och fettminskning Få bort det sista hullet!

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author

Tjena är en kille på 18 och har tränat ett tag nu har typ 4 pack men vill ju såklart ha 6pack! några tips på hur jag får fram dom på lättaste sättet? börja löpe eller?

Äter mindre än vad du gör i dagsläget tills det sista ”rutpaketet” kommer fram, om det ens kommer fram.

Alla kan inte få 6 pack, om du inte går ner på väldigt låg BF.

Ät lite, mycket protein och gå i rask takt varje dag så ska du se att dem kommer fram så småningom ;)

Bör man skala ner ännu mer på kalorierna när deffen varit igång ett tag, för att få bort ”det sista”, eller ska man fortsätta mala på samma som innan?

TheUnknown wrote:
    Bör man skala ner ännu mer på kalorierna när deffen varit igång ett tag, för att få bort ”det sista”, eller ska man fortsätta mala på samma som innan?

Du kommer bli tvungen att skära ner på kalorierna, alt. förbruka mer, för att kunna gå ned i vikt i samma takt som innan p.g.a. att din kropp kommer förbruka mindre när du har en mindre kroppshydda, vilket medför en mindre viloförbrukning och att det krävs mindre energi att förflytta kroppen.

Kuta + chilla lite med maten = viktnedgång

Och fuska inte…

Grenen wrote:
    Alla kan inte få 6 pack, om du inte går ner på väldigt låg BF.

Jag märker det!

Jag kapar tråden lite, men det allra sista fettet är det som ska bort.
    Hört att fastande cardio ska vara bra, samt koffein på tom mage (läst i nån fitness tidning).

Att dessa fettceller ser lite annorlunda ut jämfört med andra.

Nån som vet om det ligger någon sanning i det?

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.