Home › Forums › Deff och fettminskning › Fettbränningtabletter
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 februari, 2011 at 16:35 #61343Anonym anvandareMember16 februari, 2011 at 16:35 #393037Anonym anvandareMember
Hej, ska beställa nytt proteinpulver nu till veckan. Har varit inne och kollat och ser då massa fettförbränningstabletter och liknande och blev du fundersam över ifall dessa verkligen funkar? Hjälper dem något? Har börjat smått med min deff och undrar om det är något som är bra att kombinera med för att få ytterligare resultat. Och ifall det är bra, vad rekommenderas i så fall för sort? Är inte dunder rik så vill helst inte ha det dyraste.
16 februari, 2011 at 22:03 #393038Anonym anvandareMemberJag äter inget fettförbrännande piller men tycker omega 3 och multivitamin med högt proteinintag, kondition och styrketräning bränner bort det mesta av mitt kroppsfett iaf. Jag har provat R-Ala från Star nutrition (googla) och vet inte om det hjälpte mig att få mindre kroppsfett men jag fick en hel del extra kraft att lyfta och sen blev musklerna mycket hårdare. (tror R-Ala hjälper kroppen att lättare lagra kolhydrater i musklerna..? Minns inte nu, var ett tag sen jag åt det).
16 februari, 2011 at 23:22 #393039Anonym anvandareMemberR-Ala verkar inte ta bort kroppsfett utan gör så musklerna återhämtar sig snabbare och ger även ökat tryck står det. Men har kollat runt lite, tänkte beställa en månadenskampanj på gymgrossisten med 4 kg protien pulver så kan du välja till typ omega 3 tabletter och något som liknar [http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/cla-advanced-90-caps denna], någon som testat dessa tabletter? Hjälper dem?
16 februari, 2011 at 23:40 #393040Anonym anvandareMemberHasseB wrote:R-Ala verkar inte ta bort kroppsfett utan gör så musklerna återhämtar sig snabbare och ger även ökat tryck står det. Men har kollat runt lite, tänkte beställa en månadenskampanj på gymgrossisten med 4 kg protien pulver så kan du välja till typ omega 3 tabletter och något som liknar [http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/cla-advanced-90-caps denna], någon som testat dessa tabletter? Hjälper dem?Ala e väll kanske inget som är optimalt på diet(förutom för dess effekt som antioxidant), snarare bulk. Omega 3 är bra för olika saker men kommer inte göra att du går ner snabbare i vikt.
Först se till att fixa kosten så du har kontroll på underskottet. Sen kan något protein vara bra som komplement men kosten bör det vara fokus på.
Body Science fatburner non stim är bra, och man kan kombinera det med tex koffein innan träning eller med någon fatburner med stim som tex Fatburner XX eller Fatburner Extreme.
Man bör dock ha i åtanke att fettförbrännare har en marginell effekt på viktnedgången, underskott dvs mindre kalorier än du förbrukar är det viktigaste, sen kan vissa tillskott vara en hjälp på vägen.
17 februari, 2011 at 23:14 #393041Anonym anvandareMemberspana in Tartarus, 120 caps. jag beställde dem igårnde har fått bra recentioner. Jag får komma med ett utlåtande om några dagar. men det är väll ioförsig bara vatten man tappar av dem i första taget kan jag tänka mig
18 februari, 2011 at 03:16 #393042Anonym anvandareMemberBMR tartarus och Adipokill + omega 3 är vad jag kör med. funkar bra
18 februari, 2011 at 11:00 #393043Anonym anvandareMemberFredrikLindblad wrote:BMR tartarus och Adipokill + omega 3 är vad jag kör med. funkar braJag äter bark från träden utanför. bränner som fan.
20 februari, 2011 at 22:14 #393044Anonym anvandareMemberKoffeintabletter fungerar ju med. billigt också
21 februari, 2011 at 08:56 #393045Anonym anvandareMemberIndec wrote:Jag äter bark från träden utanför. bränner som fan.Placebo?!
21 februari, 2011 at 09:48 #393046Anonym anvandareMemberIndec wrote:Jag äter bark från träden utanför. bränner som fan.Bättre det än att äta barken som ”fiberberikade havregryn” i alla fall. Du får det ju gratis.
21 februari, 2011 at 11:45 #393047Anonym anvandareMemberMaod wrote:Placebo?!Nej, asså jag har 4% hardcore BF nu! LIGHT WEIGHTS! Allt kan tillskrivas barken asså!! Lovar!
Eddie Vedder wrote:Bättre det än att äta barken som ”fiberberikade havregryn” i alla fall. Du får det ju gratis.Hehe, precis. Smaken är sådär men det får man ta när man ska MHA piller ,eh, bark, droppa i vikt.
13 mars, 2011 at 22:44 #393048Anonym anvandareMemberzeke wrote:spana in Tartarus, 120 caps. jag beställde dem igårnde har fått bra recentioner. Jag får komma med ett utlåtande om några dagar. men det är väll ioförsig bara vatten man tappar av dem i första taget kan jag tänka migtartarus var inget att ha, fick hjärtat att slå snabbare på gymmet samt att man mådde lite illa. Aldrig mer den typen av tabletter, borde man fattat innan man beställde egengliten.
14 mars, 2011 at 10:18 #393049Anonym anvandareMemberDet gör väl alla piller med stim i?
Hydroxycut gör det iaf. När jag var ung och dum körde jag på rätt friskt med denna typ av piller.
HH gjorde mig stissig, fick typ ångest och var konstant speedad.USCH!
(Men jag är å andra sidan väldigt överkänslig för stim!)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.