Home › Forums › Deff och fettminskning › Frukost?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 oktober, 2011 at 23:29 #328535Anonym anvandareMember
Tjenare, läste lite trådar om frukost förut men hitta inte direkt vad jag sökte. Men under deff, vad kör ni på för någon frukost då? Alltså, t.ex. gröt. Vill gärna ha ett svar där det är en måltid inblandat!
Tack på förhand //Johnny
5 oktober, 2011 at 23:29 #58512Anonym anvandareMember6 oktober, 2011 at 07:24 #328536Anonym anvandareMemberen burk keso med lite sylt i
6 oktober, 2011 at 08:31 #328537Anonym anvandareMember2 dl mjölk
2 dl body science casein
2 hela rostade rågkuzar
mjukost
2ägg
kryddorÄggmackor med mjukost och salladskrydda är riktigt gott *S*.
Alt så skiftar jag med:
4 dl cornflakes
2 dl mjölk
1 dl björnbär
1 banan
15 st sötmandlar
1 dl body science casein6 oktober, 2011 at 08:45 #328538Anonym anvandareMemberVad sökte du efter som du inte hittade?
Brukar köra kaseinpudding eller kvarg med funlight + 2 st. ägg oftast.
Kaseinpuddingen kan vara med eller utan bär eller müsli. Kanel till kvargen.Kaffe med mjölk.
Brukar bli ungefär samma på kaloribalans också.
6 oktober, 2011 at 09:47 #328539Anonym anvandareMemberHavrefras har jag fastnat för nu efter en tid med cheerios. Serveras med lättafil. Ett glas apelsinjos eller en halv grapefrukt, ett eller två stora ägg. Kanske en vassledrink. Tillskott på morgon: multivitamin, mineral. D-vitamin och kalcium, och omega 3.
6 oktober, 2011 at 10:29 #328540Anonym anvandareMemberVad som är en ”bra” frukost under uppbyggnad (vilka det finns hundratals exempel på i tidigare trådar) skiljer sig inte från vad som är en bra frukost under deff. Så kolla in de andra trådarna (som jag f ö tvivlar på att du alls gjort) och välj det du tycker är gott.
6 oktober, 2011 at 17:40 #328541Anonym anvandareMemberRasmus Kjellberg wrote:Vad som är en ”bra” frukost under uppbyggnad (vilka det finns hundratals exempel på i tidigare trådar) skiljer sig inte från vad som är en bra frukost under deff. Så kolla in de andra trådarna (som jag f ö tvivlar på att du alls gjort) och välj det du tycker är gott.DU förstod nog DOCK inte min fråga. Har läst det också, att det inte skiljer sig, men tänkte om någon hade något gött tips om vad man kan käka. Läs frågan (som jag f ö tvivlar på att du alls gjort) innan du svarar.
6 oktober, 2011 at 17:41 #328542Anonym anvandareMemberTack till er som svarat! Ska beprövas!
6 oktober, 2011 at 19:18 #328543Anonym anvandareMemberSushipain wrote:DU förstod nog DOCK inte min fråga. Har läst det också, att det inte skiljer sig, men tänkte om någon hade något gött tips om vad man kan käka. Läs frågan (som jag f ö tvivlar på att du alls gjort) innan du svarar.Jag håller med Rasmus, du kan inte ha läst igenom trådarna som handlar om frukost. Så ett tips är att göra det, då kommer du nog hitta nåt bra. Ett annat tips är att inte svara så spydigt till någon som försöker hjälpa dig. Det kommer inte gynna dig på forumet.
6 oktober, 2011 at 21:31 #328544Anonym anvandareMemberSushipain wrote:DU förstod nog DOCK inte min fråga. Har läst det också, att det inte skiljer sig, men tänkte om någon hade något gött tips om vad man kan käka. Läs frågan (som jag f ö tvivlar på att du alls gjort) innan du svarar.Jag förstod frågan utmärkt. Jag tycker det finns oändliga exempel på saker du kan äta till frukost i de redan befintliga trådarna. Du lär inte få några revolutionerande tips här som inte redan finns i dessa.
6 oktober, 2011 at 23:13 #328545Anonym anvandareMemberRasmus Kjellberg wrote:Jag förstod frågan utmärkt. Jag tycker det finns oändliga exempel på saker du kan äta till frukost i de redan befintliga trådarna. Du lär inte få några revolutionerande tips här som inte redan finns i dessa.trött och dryg som vanligt..comeback eller?
7 oktober, 2011 at 07:11 #328546Anonym anvandareMemberSushipain wrote:DU förstod nog DOCK inte min fråga. Har läst det också, att det inte skiljer sig, men tänkte om någon hade något gött tips om vad man kan käka. Läs frågan (som jag f ö tvivlar på att du alls gjort) innan du svarar.Det står väl gott om tips vad folk äter till frukost i alla ”vad åt du idag” ”vad var din frukost idag” trådarna?
7 oktober, 2011 at 10:43 #328547Anonym anvandareMemberhalloojj wrote:trött och dryg som vanligt..comeback eller?Det där förstod jag dock inte riktigt.
Är jag (som vanligt?) trött och dryg? Och vad du menar med comeback har jag ingen aning om.7 oktober, 2011 at 11:15 #328548Anonym anvandareMemberRasmus Kjellberg wrote:Det där förstod jag dock inte riktigt.
Är jag (som vanligt?) trött och dryg? Och vad du menar med comeback har jag ingen aning om.han menar nog ”comeback ala kjellström”
:pop:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.