Home › Forums › Deff och fettminskning › Mitt egen designade diet program.
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
23 december, 2011 at 09:31 #57517Anonym anvandareMember29 december, 2011 at 09:47 #304941Anonym anvandareMember
Verkar inte som länken till filen fungerar.
30 december, 2011 at 09:55 #304942Anonym anvandareMemberPrins Korv wrote:Måndagen den 2 januari ser min meny för dagen ut så här… kanske.[http://www.mediafire.com/imageview.php?quickkey=f7dn59g74fga490&thumb=6]
Lite lågt i protein och fett, jag vet. Men jag vill nå till 120 kilo fortast möjligt och väl på den vikten så fortsätter jag på samma intag tills dess vikten går neråt och då justerar jag proteinmängden och fettintaget så att den balanserar 2 gram protein per kilo kroppsvikt och ett gram fett dito.
Kolisarna är med just för känslan att kunna tugga nyttigt grönt, inget annat.
Okay, det är LCHF. Alla gör som dom vill… i mitt fall är det befogat!Detta ska bli kul och mitt program är faktiskt använbart oavsett hur man vill ha koll på intagtet. Det är lätt att manipulera intagen av olika livsmedel och se utkomsten av det!
Ladda ner…
Gott nytt Åååår
AndersVad är det för nåt du lagat/ätit dessa måltider?
30 december, 2011 at 10:15 #304943Anonym anvandareMemberPrins Korv wrote:Var tydligare… hur du kokar mat är upp till dig!
Tack för din undran.Om du menar att jag bortser från något, eller?
Det finns kryddor… allt kan smaka bättre med kryddor… upp till dig!Hoppas frågor angående mitt erbjudande till dig inte hamnar på denna låga nivå… orkar inte svara igen på sånt!
Nyåret närmar sig
AndersJag undrade vad DU kokat ihop av det där. Tonfisk, vinäger, tomatpuré? Är det en gucca eller vad?
Och lunchen? Äter du allt bara bredvid eller menar du att du blandar ihop tonfisk och makrill?
Såg nu, denna låga nivå? Vad menar du med det?
Vad i min fråga var låg nivå? Det kan ju vara intressant att veta vad du äter?Personligen äter jag varierat med alla makronutrienter och trivs med det. Men att kalla en fråga låg nivå övergår mitt förstånd.
Roligt att DU hittat ett sätt och en modell som passar dig, jag lider inte av varken övervikt eller träningsbrist så din diet kanske inte passar mig – jag var mest nyfiken på själva måltiden – Vad har du lagat för rätt av de där ingredienserna?
30 december, 2011 at 11:06 #304944Anonym anvandareMemberPrins Korv wrote:Japp, det är en gucca!
Och, belive me, den håller dig ohungrig!
Nästa mål… inga kålisar, bara sugen!
Middag, man känner sig tvingad att äta för att uppfylla kraven!
Nenya, jag utgårifrån att du är en nybörgare i ämnet. Sluta stöka till det i min tråd! Gå och läs en bok om LCHF istället!
Denna tråd handlar inte om ditt sätt att se på kost!
Ursäkta… fuck off!
AndersHaha Sötnos! Fuck off!
En enkel fråga om det är en gucka eller inte leder till att du ber mig dra åt helvete.
Var du 50 år skrev du?
Och vad jag ser så är det inte mycket till tråd att stöka om i, då det enbart är DU, jag och en till som skrivit nåt.
Ett tips inför det stundande året – Bemöt andra som du själv vill bli bemött.
30 december, 2011 at 15:11 #304945Anonym anvandareMemberDu gör klokt i att tagga ner lite Prins Korv.
30 december, 2011 at 17:22 #304946Anonym anvandareMemberPrins Korv wrote:Du är inte lite dum i huvudet, du!
Anta att du ville sätta dig in i mitt projekt… tror du då någonsin att du skulle ha något att beskriva?
Vill inte kalla folk för va dom är här… vill inte bli bannad i ett så tidigt skede… men du är helt slut i huvudet!
Skärp dig!.. inga fler komentarer till dig eller från mig… basta!Jag vill väl… en tuff värld vi lever i!
AndersMan slutar aldrig förundras över mänsklighetens avarter..
Människor som du får mig att överväga tanken om varför vi slutade med tvångssterilisering i Sverige.
Kanske inte ens ska kräva av dig att du lär dig stava heller…
30 december, 2011 at 18:49 #304947Anonym anvandareMemberJag förstår inte ens om det här är seriöst eller inte. Lacka för att någon stället en fråga bara låter lite väl labilt.
30 december, 2011 at 19:08 #304948Anonym anvandareMemberDementis wrote:Jag förstår inte ens om det här är seriöst eller inte. Lacka för att någon stället en fråga bara låter lite väl labilt.Haha ja, jag förstod inte heller.
Vi får väl helt enkelt inse att vi är olika, antigen kan man förmedla sig, diskutera på ett moget sätt utan att gå över till personliga påhopp och använda sig av svordomar och diverse – andra kan det inte.Så länge jag vet vilken sida jag tillhör är jag nöjd!
Men ja (o)lustigt tycker jag det är.
30 december, 2011 at 19:59 #304949Anonym anvandareMembergisses tagga ner korven…
nu sjunger vi ” we shall overcome ”
el coombaaajaaaaa..
30 december, 2011 at 21:21 #304950Anonym anvandareMemberLille prinskorven vinner nu Bodys pris för årets trevligaste och ödmjukaste korv.
30 december, 2011 at 22:02 #304951Anonym anvandareMemberoch folk här tycker att jag är tokig…
31 december, 2011 at 06:28 #304952Anonym anvandareMemberPrins Korv wrote:Jag var full!
Naggade på nyårsbrämpan lite för tidigtJust det allt är ok om man är full, man får lindrigare straff då
31 december, 2011 at 07:07 #304953Anonym anvandareMembermysglenn wrote:Just det allt är ok om man är full, man får lindrigare straff dåMhm och full redan vid 10-11 tiden verkar ingå i dieten? Tröttsamt är min åsikt.. Det finns bra och det finns dåliga ursäkter – inte ens dom bra behöver vara sanningsenliga.
31 december, 2011 at 09:36 #304954Anonym anvandareMemberTjafsa inte vidare nu tack.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.