Mitt första deff försök 1 vecka

Home Forums Deff och fettminskning Mitt första deff försök 1 vecka

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author

Jag väger runt 75 kg och är 175 cm. Förbränningen per dag är räknad till ca 3300 kcal per dygn.
    Det är möjligt att jag äter för lite men det är bara under en vecka och jag har ätit mindre när jag fastat så det ska bli intressant :)

Träning:

Cykel 3 ggr vecka 60 min
    Gym 5-6 ggr vecka

Matintag

Frukost:

1 ägg 80 kcal
    1 banan 97 kcal

Mellanmål/ (Efter gymmet)

Proteindrink 152 kcal

Lunch

1 ägg 80 kcal
    1 tonfisk 140 kcal

Mellanmål

Proteindrink 152 kcal
    1 banan 97 kcal

Middag

1 ägg 80 kcal
    1 tonfisk 140 kcal
    Grönsaker

Kvällsmål

Proteindrink 152 kcal

Runt 1170 kcal = 7 Dagar 8190 kcal

ca 15 000 kcal undertag

7000 kcal = 1 kg = ca 2 kg fett minskning

Önska mig lycka till!

Laddar upp före och efter bild så snart jag är klar

Oh lycka till.
    Älskar tonfisk o ägg, skulle kunna leva på det. O sen kesella också. Man skulle ju bli väldigt fit!
    Synd bara att det kostar skjortan.

Lycka till ska följa denna tråden. Hur mkt har du tänkt o gå ner till?

Multivitamin och lite fiskolja kan du nog lägga till tycker jag. Sedan får du gärna ange mer detaljerat vad ”grönsaker” betyder. Det är skillnad på isbergssallad och broccoli.

Grönsaker är nästan allt jag kan få till på vid varje större måltid på tallriken, brocoli, isbergssallad, tomater m.m jag har inte räknat på dom kalorierna därför blev det bara ”grönsaker”

Med denna vecka anser jag kunna gå ner 2 kg.
    Jag köpte en våg från ikea igår för att följa nedgången, till min fasa väger jag nu 80 kg, troligen fel på vågen jag hade en aning att en våg för 50 kr är skräp…. här följer veckans första bild.

Morgon vikten är: 78 kg jag är helt säker på att min våg kommer visa sig vara en sjujäkla bias denna vecka :(

Du klarar det! :) Försök kom ut mer eller sysselsätt dig med sånt som inte får dej att tänka på mat o allt vad det är.

Idag tänkte jag sätta magen på prov på gymmet. Jag har sen tidigare vart ganska mjäkig och slutat så fort jag inte kan göra en crunch efter 25×3 snebänk. Men finns det någon statisk negativ magövning jag kan göra? Tacksam för lite tips :)

Agonisten wrote:
    Idag tänkte jag sätta magen på prov på gymmet. Jag har sen tidigare vart ganska mjäkig och slutat så fort jag inte kan göra en crunch efter 25×3 snebänk. Men finns det någon statisk negativ magövning jag kan göra? Tacksam för lite tips :)

Situps?:p

pågår sj en deff nu och 4 kg på 2 veckor :)

LYCKA TILL!!!

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.