- This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Deff och fettminskning › Någon som kan hjälpa mig med kostschema?
hej.
jag har precis börjat försöka på min första diet som ja tänkte köra fram tills ja blir nöjd. just nu ligger ja på 79-80 kilo morgonvikt och är 166 cm lång.
just nu så äter jag så här
Frukost
50 gram havregrönsgröt plus 1,5 dl mellan mjölk.
Lunch
Blir det skolmaten så det är svårt att väga potatis,ris och pasta osv.
sen äter jag inget mer efter jag har tränat och det gör jag vid 6 tiden
tränar i en timme och går både dit och hem så det blir en timmes gym+ 1 timmes promenad. efter träning dricker ja Whey 80 1 dl pulver med vatten.
kvällsmaten
Blir något morsan har lagat. men då kör ja 50 gram pasta,ris eller potatis beror på vad hon lagar för något.
så ser det ut i dagsläget men skulle gärna vilja ha råd och tips på vad ja göra för fel och vad ja ska ändra på så det ska blir så bra som möjligt:)
Jag tränar
måndagar bara gym.
tisdag fotboll i skolan på morgonen + gym på kvällen
onsdagar bara gym.
torsdagar fotboll på eftermiddagen + gym på kvällen
fredagar gym
Men det kommer ändras till att jag bara kör gym måndagar och onsdagar och fredagar sen. för jag kommer köra dubbla pass fotboll på tisdagar och torsdagar. där dom fotbolls passen på kvällen är kondition/styrka
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY