- This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Deff och fettminskning › Protien drink innna lr efter min kardio !
Hej som det står så undrar jag om man ska dricka protien drinken efter tränningen och vänta lite med att ta min 1h promenad lr ska jag promenera först och dricka efter ?
Beror på när du äter mat.
Tar det tid innan du äter så ta den efter promenad, kan du käka snart efter avslutad träning så ta drinken innan.
Men du behöver inte vänta med promenaden.
du bör få i dig lite kolhydrater o protein 1-1,5h innan passet o sen direkt efter passet. Enda gången på dagen du behöver kolhydraterna är runt träningen för att du ska få mer energi, men ha mest protein eftersom du deffar
– kolhydraterna då
Eller de bästa ta 10g EAA direkt innan du går och sen hem och ät,, känner du dig sliten ta med en flaska med Bcaa Explode o drick under promenaden..
Nu undrar väl dock TS om vad som är bäst vid konditionsträning och det är väl inte känt har jag för mig?
Själv tar jag EAA direkt efter ett intensivt konditionspass och före+ibland efter ett styrkepass. Det är vad jag tror är ett bra upplägg.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY