Home › Forums › Deff och fettminskning › Tight! hardcore o firecaps samtidigt?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 oktober, 2009 at 17:22 #61195Anonym anvandareMember4 oktober, 2009 at 17:22 #389399Anonym anvandareMember
Hej, jag har nu en fråga till ni lite mer erfarna byggare.
Jag börjar med mitt problem.
Jag har nu tränat stenhårt i ett tag(5 månader) Allt började med att jag blev bannad från Wow,och tyvärr så kände jag att de här 6 timmarna om dagen jag hade över blev ingen nytta.
Så efter påtryckningar av en kompis började jag träna;)Jag började på en vikt med 92kilo och 167cm lång, dvs jag var en riktig ”tjockis”
men om jag ska gå in för nått så gör jag det för fullt.
Så jag började med träning, Efter nu 5 månader med träning
Jag tränar nu cirka 5-6 ggr i veckan.
Jag har inget problem med över kroppen men min rumpa är galet stor.
och hur mycket jag än tränar så vill det fettet som lagt sig där inte försvinna-Så frågan är kan jag använda Tight! hardcore och firecaps samtidigt?:o
Eller ska jag satsa på nått annat?
jag skulle helst vilja att det var på GG p.g.a jag har 600kr i presentkort där
4 oktober, 2009 at 19:31 #389400Anonym anvandareMemberÄr du en tjej eller kille?
Lägg pengarna på ett proteinpulver eller något liknande istället, dom tabletterna ger inte någon märkbar effekt om man inte sköter kosten mycket bra.
Satsa heller på ett bra kostprogram så släpper fettet.
5 månader är kort tid, tar längre en så om man har mycket fett att gå ner5 oktober, 2009 at 09:45 #389401Anonym anvandareMemberVincent Qvarfordt wrote:Är du en tjej eller kille?
Lägg pengarna på ett proteinpulver eller något liknande istället, dom tabletterna ger inte någon märkbar effekt om man inte sköter kosten mycket bra.
Satsa heller på ett bra kostprogram så släpper fettet.
5 månader är kort tid, tar längre en så om man har mycket fett att gå ner:up:
Det finns inget lagligt kosttillskott som kommer göra ett piss för fettförbränningen.
5 oktober, 2009 at 09:54 #389402Anonym anvandareMemberHär har jag skrivit om kanel och i inledningen av texten finns länkar till fler texter om helt vanliga ingredienser som kan tänkas vara fördelaktiga:
[http://traningslara.se/blogg/kanel-nyttigt-gott-och-underskattat/]
Det handlar om små små skillnader men det är i alla fall god mat och definitivt billigare än massa trista tillskott. Samma effekt (dvs mycket liten) men biligare och dessutom något som smakar bra.
Jag har ännu inte skrivit om grönt té eller kaffe i sammanhanget men det lär komma även det och jag tipsar om det nu.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.