Vad tycker ni om mitt kostschema?

Home Forums Deff och fettminskning Vad tycker ni om mitt kostschema?

• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

Hej har tränat nu i ca 2 år lite mer kanske men seriöst nu ett år tillbaka då jag drog i gång min bulk,har gått upp en hel del i fett och tänkte att det är dags och gå ner i vikt och få fram en bra kropp till sommaren.

Jag väger i dags läget runt 70 kg och vill ner till ca 60kg , visst är det lite men jag är ju inte så lång heller ca 166.

Tänkte äta så här:

3ägg,80gram havregrynsgröt+ några dl mjölk.

Eaa-träna-Eaa

100gram ris+en burk tonfisk/150g kyckling + proteindrink(vassle)+några dl mjölk

100gram ris+en burk tonfisk/150g kyckling.+några dl mjölk

En proteindrink (kasseinprotein)

det blir runt 1700-1900 kcal kör även styrketräning 5 gånger i veckan och därefter 30 min cardio, vad tycks?? märker jag att jag börjar tappa styrka så tar jag en vecka kaloribalans , därför ville jag börja rätt tidigt me min diet , kör även ätardagar 1 gång i veckan.

Ditt upplägg är som alla i stort sett.

99 av 100 trådar med exakt samma fråga är i regel fritt från grönsaker och fettsnålt. Så kolla runt på de andra likadana trådarna så hittar du svar om grönsakstips och förslag på fettkällor.

Det ser ut som alla andras ”äter-så-mycket-protein-som-möjligt” schema utan hänsyn till andra näringsämnen.

Jag kan garantera att du inte kommer orka med ditt träningsupplägg beroende på vad ”cardio” innebär.

Jag skulle hellre dö än att leva sådär.

Eller, ja, du förstår. Inte bokstavligen alltså.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.