vilka kosttillskott vid deff tog/tar du?

Home Forums Deff och fettminskning vilka kosttillskott vid deff tog/tar du?

• This topic is empty.
Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author

Är du en person som inte äter några tillskott alls så man du ändå försöka rekommendera några bra tillskott som ger mig en boost.

För tillfället äter jag förutom massa mat.

1. EAA
    2. Protein – vassle
    3. Kvarg
    4. multi vit tabs
    5. Omega 3 tabs
    6. Koffein tabletter 200mg

hitman wrote:
    Är du en person som inte äter några tillskott alls så man du ändå försöka rekommendera några bra tillskott som ger mig en boost.

För tillfället äter jag förutom massa mat.

1. EAA
    2. Protein – vassle
    3. Kvarg
    4. multi vit tabs
    5. Omega 3 tabs
    6. Koffein tabletter 200mg

kvarg som tillskott, intressant:)

Martin_Matti wrote:
    kvarg som tillskott, intressant:)

+1, what the hell? :D

Koffeintabs och kreatin just nu.

Jag har aldrig tagit något sånt, typ av principskäl. Men så är jag ju inte så värst stark eller deffad heller.

Ska dock testa under en period framöver (tolv veckor för att vara exakt, i den mån jag orkar hela programmet) att köra efter ett av Bartolls program. Funderar på att skriva en journal.

Då blir det zink, magnesium, vassleisolat, omega 3, matsmältningsenzymer, kreatin, multivitamin och bcaa. För en som aldrig rökt eller snusat och knappt använder nässpray kommer det kännas som att vara ett pillerpaket :)

Dock inte så mycket kvarg, tror jag.[/b]

Whey och omega 3. Resten sköter kosten.

nykropp wrote:
    whey och omega 3. Resten sköter kosten.

+1! :emo-thumb

ok -kvarg då :P

jag misstänkte att man inte behöver så mycket mer än proteiner och omega3 nu eftersom jag inte äter fisk. Multivit äter jag för att jag inte pallar äta grönsaker.

hitman wrote:
    ok -kvarg då :P

Kvarg går in i kosten. ;)

Under min diet körde jag med samma tillskott jag kör annars. Förutom att jag la till geranamin samt koffein vid morgoncardion.
    Whey, kasein, omega3, vita/min, kreatin, pwo, zma, eaa, malto.

pwo, zma, malto är :P?

Low-carb protein powder
    Vitamins

The beauty for me considering bodybuilding is the love and relationship I get with food whenever I’m on a bulk/cut. When cutting all I think about is food and on bulk I almost throw up thinking about my next meal. Besides the fact that I, at some weird point, like going through these stages, I haven’t tried any dietary supplement that helps controlling the hunger. It’s my point of view that we’ve got to stop being pussies and face the fact that whenever we deny ourselves of something we crave it like hell! Be mentally strong and reap the rewards :)

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.