50 kg elr mindre! :P

Home Forums Kost och Näringslära 50 kg elr mindre! :P

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 30 total)
  • Author

Hej jag är en tjej på 14 år. jag är 155 cm och väger 65 kg sist. Nu väger jag kanske 64 kg.
    Men jag vill gå ner till 50 kg. Så 15 kg. Jag vet att man kan väga mer och vara normal men jag tar 50 kg :
    Jag äter inte godis, chips för vill inte förstöra mina tänder :)

Du är bara en tjej på 14 år. Om det finns anledning för dig att minska i vikt ska du inte söka hjälp till det på ett ätstört forum som det här. Ta det med folk i din närhet. I all välmening. :)

varför inte xD

Eddie Vedder wrote:
    Du är bara en tjej på 14 år. Om det finns anledning för dig att minska i vikt ska du inte söka hjälp till det på ett ätstört forum som det här. Ta det med folk i din närhet. I all välmening. :)

om jag vill:

rosa96 wrote:
    om jag vill:

Ingen kan ju hindra dig. Men att hjälpa en 14-årig tjej att banta över internet är inget som jag vill ha på mitt samvete i alla fall.

Eddie Vedder wrote:
    Ingen kan ju hindra dig. Men att hjälpa en 14-årig tjej att banta över internet är inget som jag vill ha på mitt samvete i alla fall.

gud vad taskig du e:nono:;)

Man ska aldrig vänta tills man är äldre….

rosa96 wrote:
    Man ska aldrig vänta tills man är äldre….

Så har vi alla känt en gång

börja löpträna är det enda tips jag ger

Börja röra på dig mer. Tycker verkligen inte att du ska vandra in i träsket som är ”strypa kalorier för viktnedgång”, chansen finns att det går för långt.

Det BÖR räcka för dig att bli mer aktiv!

Som alla andra svara, rör på dig, gå på gym, träna i grupp, elle rnågot annat du tycker är kul. Det är allt som behövs.

Oh noes, a troll has entered the forum! Run!!

Tollesson wrote:
    Så har vi alla känt en gång

börja löpträna är det enda tips jag ger

den enda :|

dupper wrote:
    Börja röra på dig mer. Tycker verkligen inte att du ska vandra in i träsket som är ”strypa kalorier för viktnedgång”, chansen finns att det går för långt.

Det BÖR räcka för dig att bli mer aktiv!

hahah nej jag äter inte godis för att gå ner i vikt:p
    jag gillar bara inte godis:nod

Gober wrote:
    Som alla andra svara, rör på dig, gå på gym, träna i grupp, elle rnågot annat du tycker är kul. Det är allt som behövs.

jag ska börja på boxning, dans och cheerleader :p räcker det typ? för älskar dom sport!:P

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 30 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.