Åker till london!

Home Forums Kost och Näringslära Åker till london!

• This topic is empty.
Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author

Tja body!
    Jag åker till london imogon natt och är borta 3 dagar.. maten kommer bli resturang/pub mat! :)

tänkte höra om tips till frukost lunch och middag.. vad som är det nyttiga alternativet i london! TACK SOM *A*

jooonte wrote:
    Tja body!
    Jag åker till london imogon natt och är borta 3 dagar.. maten kommer bli resturang/pub mat! :)

tänkte höra om tips till frukost lunch och middag.. vad som är det nyttiga alternativet i london! TACK SOM *A*

Käka buffé och välj dom nyttigare alternativen som passar din kosthållning bara.

Nyttiga alternativet i London? inte för att vara dryg men det är inte direkt Kongo du ska åka till, det finns väll samma mat som här :D Akta dig för English Breakfast bara ;-)

Gober wrote:
    Akta dig för English Breakfast bara ;-)

Det är ju iofs mest mängden som blir problemet. Men äter man enbart ägg och bacon är det ju en bra frukost.

Albin wrote:
    Käka buffé och välj dom nyttigare alternativen som passar din kosthållning bara.

okej okej, det jobbiga är att vi är 8personer med 8olika viljor.. men får väl gå iväg och äta själv, spelar mig ingen roll :) haha tack!

Eddie Vedder wrote:
    Det är ju iofs mest mängden som blir problemet. Men äter man enbart ägg och bacon är det ju en bra frukost.

Jag tänkte mest på dom där äckliga korvarna, ägg bacon och lite bönor däremot, det är fina grejer.

Gober wrote:
    Jag tänkte mest på dom där äckliga korvarna, ägg bacon och lite bönor däremot, det är fina grejer.

okej :D tipsa gärna om bra mathak som ni vet om personligen..

Kan jag ta med protein i fryspåsar? (Har bara 4kg burkar)

jooonte wrote:
    Kan jag ta med protein i fryspåsar? (Har bara 4kg burkar)

Varför ta med det? Du är borta i tre dagar för bövelen! :D Ät o drick va fan du vill o njut av vistelsen :pop:

Du är borta 3 dagar grabben… Inte 3 månader. Jag tror du kan tryggt lämna proteinet hemma och njuta av att vara i London. Ät med vett och använd sunt förnuft så klarar du dig och du kan njuta av resan.

varför inte äta gott på semester? såvida du inte deffar inför något viktigt så so what om du äter ”onyttigt” i 3 dagar. kanske bara är jag men på semester brukar det bli färre mål mat/dag än man käkar hemma, mer energi/måltid än vanligt men färre mål så det kanske går på ett ut ändå. men men, ta med en sked annars o leta kvarg i matbutikerna:).

protein kan du ha med dig, kanske inte i handbagaget men i stora väskan iaf.

Nandos Piri piri kyckling resturang finns en jävla massa Gryyymt gött å starkt som fan har jag dratt ett par gånger när jag är där!

Flessa wrote:
    Jag håller med föregående talare. Du ska var aborta i 3 dagar? Att ta med sig proteintillskott vore lite overkill tycker jag. Ät mycket kött, ägg, fisk och what ever. En engelsk frukostbuffé kan du garanterat hitta på hotellet och bönor, ägg, ost & frukt/grönsaker lär garanterat finnas där. 3 dagar är verkligen inget att nojja över. Njut av vistelsen och ät bra bara.

Får mig att tänka på när du var på stan och shoppade med en polare samt lunchade… ;)

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.