deffa

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author

deffa infö sommarn…
    hur gör jag de bäst…tränar nu 5-6 ggr/veckan på gym…är välbyggd, men har inte mkt fett å inte mkt vikt…är 18år å väger 68kg.
    kommer de gå att springa runt milen per dag å äta massor utan att gå ner i vikt å deffa!?..eller hur ska man göra….kommer nämligen springa till jobbet..å sen på kvällarna köra lite bröst å armar..
    tack för svar!..paz:)

Varför ska du deffa om du inte har mycket fett på och väger 68kg? Kör du Armar och bröst 5-6ggr/veckan på kvällarna efter jobbet?

nej asså,..jag ska deffa upp kroppen lite…som slima magen, å pumpa upp armar…ååh nej, jag kör olika övningar/dag… en dag, bröst biceps, en rygg,axlar, triceps, osv…

nej asså,..jag ska deffa upp kroppen lite…som slima magen, å pumpa upp armar…ååh nej, jag kör olika övningar/dag… en dag, bröst biceps, en rygg,axlar, triceps, osv…

Hur lång är du?

183cm,?!, de är kanske en lite konstig fråga för min kropp..men den e för stor för att väga så lite..men ja vill ut å sroinga lite på sommarn..men vill inte tappa vikt utan öka, kommer fortsätta me gymmet fast under mindre skalla…
    ja vet inte om de funkar de e där ja frågar här..fick tips om att ja skulle käka cla å hmb å fortsätta me gainer men ja vete fan…

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.