En Big Mac någon?

Home Forums Kost och Näringslära En Big Mac någon?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author

[http://www.youtube.com/watch?v=mYyDXH1amic]
    ;)

Shysst hållbarhet!

Ps. Såg att de som ger ut podcasten Superhumanradio skaffat ett nytt husdjur, Burgie, han bor i en skokartong och kommer från närmsta Micky D´s, så det blir intressant att se om det verkligen stämmer att donkens burgare aldrig typ möglar etc.

verkar ju rätt stört om de verkligen trycker i så mycket skit i hamburgarna? o om de verkligen FÅR göra det?

Ja menar why? Köttet borde ju inte behöva va mer än kött,salt o peppar, o brödet är ju inget hokuspokus o göra heller?

Slår vad om att inom några år när nån läkare fått upp ögonen för de så är de bevisat att all skit i dedär burgarna är anledningen till all cancer…

Säger som Gustav Svensson ( i svenssonsvensson )

MÅR MAGEN BRA, MÅR MÄNNISKAN BRA! :D

Tro inte på allt ni ser på Internet peoples.

Propaganda is the shit!

Funderar på att köpa en för att se om det verkligen är så illa även här hemma. Kanske ett hållbarhets test med Max, Burger King och Mc Donalds…

Johan Otterström wrote:
    Ps. Såg att de som ger ut podcasten Superhumanradio skaffat ett nytt husdjur, Burgie, han bor i en skokartong och kommer från närmsta Micky D´s, så det blir intressant att se om det verkligen stämmer att donkens burgare aldrig typ möglar etc.

Burgie verkar må som ny fortfarande i alla fall..

Johan Otterström wrote:
    Funderar på att köpa en för att se om det verkligen är så illa även här hemma. Kanske ett hållbarhets test med Max, Burger King och Mc Donalds…

Tror du själv verkligen att det är så illa?

Maod wrote:
    Tror du själv verkligen att det är så illa?

Jag tror det är så men däremot vet jag inte om det är något som är så väldigt illa. Det är ju helt stick i stäv med vad som sker i mat naturligt men måste det vara farligt på något vis? Det vet vi ju inget om. Vi har ju genom historien konserverat mat och förlängt dess hållbarhet på alla möjliga sätt och vis men så fort man gör det genom att tillsätta ett ämne som är godkänt av EU (dvs E-märkt) så blir det skrämselpropaganda.

Jag känner också spontant att det är något som inte är som det borde men det måste inte vara det.

Johan Otterström wrote:
    [http://www.youtube.com/watch?v=mYyDXH1amic]
    ;)

Nej tack, tror jag håller mig till McD pommes istället :D

[http://www.youtube.com/watch?v=j-ljW5YEdao&NR=1]

Det handlar bara om fukt osv, har fått det förklarat för mig helt logiskt och det handlar inte så mkt om ”massa spooky kemikalier” i burgarna.

Albin wrote:
    Det handlar bara om fukt osv, har fått det förklarat för mig helt logiskt och det handlar inte så mkt om ”massa spooky kemikalier” i burgarna.

Jo, man kan ju tänka på beef jerky och skorpor… Fy fan va vidrigt onaturligt.

Albin wrote:

Om en burgare enligt storyn legat i sitt papper ett år i fickan på en jacka borde det väl ha funnits tillräckligt med fukt för att något skulle mögla!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.