- This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Kost och Näringslära › Hjälp Med kost schema tränings schema
Min träning har slutat gett dom resultaten jag vill så skulle vilja ha lite tips,har för inte så länge sedan bytt jobb till ett mycket aktivt sådant som kan vara boven i dramat.Vill upp några kilo i vikt men tycker att jag redan äter som en häst men det händer ingenting så gärna tips på hur jag kan öka mitt kalloriintag och kommentarer på mitt träningsprogramm.Skulle vilja prioritera bröst och armar lite mer ,vet dock inte hur jag ska gå till väga med det!!
Vikt:87 kg
längd:1.93
Så här ser mina måltider ut!
frukost:Havregrynsgröt med kanel,honung,linfrö,blåbär å mjölk
omelette med 3 ägg+2 wasa sport
Mellanmål 1:1 kesella med hallonsylt och 2 bannaner
lunch:typ ris lax ovk tzatsiki,kycling ris å tsatsiki,
mellanmål 2(Före gymmet) gröt med kanel,honung och 1 banan ovh några wasa sport
Efter gym:1 gainomax,1 paket russin och 1 banan
middag:samma som lunch
kvällsmål:omelette
Mitt träningsschema ser ut som följande
mån:Rygg/Biceps
Tis:vila/löpvända
Ons:Ben7vader/mage
Tors:Löpvända/vila
Fre:bröst/triceps/axlar/mage
Dra ner lite på löpträningen…..
Ja, kanske ta bort ett av löppassen. Men jag tror den stora ”boven” är att du ligger och kör i samma veva, utan några variationer. Om du kör med samma vikt och samma reps månad in och månad ut så blir det lätt att man stagnerar sig i utveckligen.
Nu vet jag inte hur aktiv du är och hur mycket mat du behöver. Det kan lika gärna vara så att du får i dig för lite energi/protein, utan att vara medveten om det.
Har du gått upp något i vikt på senaste tiden?
MVH
Danne
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY