- This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Kost och Näringslära › Hjälp med kosten.
So.. Har valt att börja gymma lite hårdare nu efter några månaders uppehåll..
Jag är cirkus 186 lång och väger strax intill 79 Kg.
Men är dock relativt missnöjd över kroppen.. Har ingen riktig ”uppbyggnad” på kroppen, vet inte hur jag ska förklara det närmre.
Men anyways, det jag vill är att gå upp mer i vikt, och få min kropp att se större ut.. Tips?
Ska tilläggas att jag äter mycket.
Vad tycker ni att jag ska börja knapra/ slurka i mig för att få så maximal viktökning som möjligt och få det över hela kroppen?
En sak till, har lite hull på nedre delen av magen.. Sjukt irriterande, några tips för att få magen ”slätare”?
Tack på förhand!
Ett tips är att kolla in andras kostscheman, räkna på sin egen energiförbrukning och lägga sig strax över det.
Dock förutsätter det att du väger maten…
Vad tycker ni att jag ska börja knapra/ slurka i mig för att få så maximal viktökning som möjligt och få det över hela kroppen?
[http://forum.body.se/showthread.php?t=18333]
ät mycket. gärna proteinrik kost. och ät det dagligen så att du inte tar ett steg framåt och sen 3 bakåt. träna kontinuerligt och invänta resultat. de kommer sakta men säkert.
mer än så behöver man inte som nybörjare fokusera på. finliret gäller främst vid tävlingsförberedelser
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY