Kost och deff

Home Forums Kost och Näringslära Kost och deff

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author

Är 1.90cm lång och väger 82kg 22 år gammal. Tänkte höra om detta kost upplägget kan fungera. 😮

Frukost 1dl fiberhavregryn + kanel + linfrön + whey 80 proteindrink + vatten

Lunch 400g fullkornsmakaroner (alltså kokta inte 400g makaroner jag ska koka) + 1 burk tonfisk 140g + whey 80 proteindrink + vatten

Middag samma som lunch

Kvällsmål har jag som ingen bra ide…gröt igen + proteindrink?

Jag har börjat köra 3 timmar cardio 2 timmar powerwalk idag + koffeintabletter + 1 timme cykel på gymmet. Sen gymma jag 3 ggr i veckan.

Alltid när jag ätit förut känns de som om allting lägger sig precis på magen och kommer aldrig därifrån :P

Käkar för övrigt kreatin och protein samt koffeintabletter och omega 3 som kostillskott.

Ge mig gärna bra ideer :) e lite vilsen också över det här med snabba kolisar..om man nu ska käka 1g kolhydrater per kg efter träning..räcker det med 2 skivor brands skorpor då dom innehåller 37kcal per bit? knasig fråga kanske :P :|

wops trodde man kunde radera sina egna inlägg sorry :P skulle se om min bild fungerade =(

Tränar du för att bli stor eller bara beachkropp?

Borde väl ha sagt mina mål..ja tränar mest för och få beachkropp…synliga muskler..de tjejerna gillar haha ;) kruxet e väl de att ja vill äta precis så musklerna växer inte så ja får massa onödigt fett. Så ja rör mig väldigt mkt om dagarna..samt käkar mest de ja äter till lunch varje dag :P

Lite sajter!
    Kolla träningsjournaler på forumet samt:
    [www.styrketraning.com]
    [www.bodyforlife.se]
    [www.billpearl.com]
    [www.ast-ss.com]

Lite att få inspiration från!
    Lycka till!

ska defintivt kolla =)

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.