- This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Kost och Näringslära › Motivation eller energi?
Efter att ha löpt 8km på gymmet idag kände jag att jag hade mer energi i kroppen. Brukar vara helt slut efter det men jag kände att jag hade mer energi.
Jag undrar om detta kan ha att göra med att inte glykogendepåerna tog slut eller om det beror på att jag kände mig ovanligt träningsmotiverad denna dag?
Tacksam för svar!
Du kan ha fått bättre kondition. Det är mycket sällsynt men det händer ibland. Det finns ett fåtal dokumenterade fall.
Jag bara kände mig otrloigt motiverad innan passet, kan det inte ha med det att göra. Jag måste ju sprungit bort energin på 8km, eller?
Okej
Säkert detta som hänt dig, inget ovanligt.
Händer alltid mig nästan, laddad som faan när man är där o kör men direkt när man kommer hem så blir det alltid en powernap om inget viktigt dyker upp..:up:
Att man är laddad har nog mycket med motivationen att göra också. Vissa gånger är man ju mer motiverad till att träna än andra, eller hur?
Absolut!, mänskligt :emo-thumb
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY