Några ändringar i mitt kostupplägg?

Home Forums Kost och Näringslära Några ändringar i mitt kostupplägg?

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

05:00 Proteinshake + omega 3
    07:30 250g kvarg
    10:15 Lunch (Lax, kyckling eller kött m.tillbehör)
    12:30 250g kvarg
    13:15 BCAA 3000 2 kapslar, omega 3, 400mg koffein, kre alkalyn forte 1 kapsel
    14:15 Träning
    15:15 Proteinshake BCAA 3000 2 kapslar, omega 3, kre alkalyn forte 1 kapsel
    16:00 Middag (Lax, kyckling eller kött m.tillbehör)
    18.30 250g kvarg
    21.00 250g kvarg

Såhär ser min vardag ut ungefär. Ge gärna förslag på något extra tillskott jag glömt eller någon förbättring någonstans

och vad menar du med tillbehör är det 300g klyftpotatis och 50 g bea sås

Ursäkta min luddiga fråga :) såhär är det.
    Jag har kört på detta kostschema ett tag nu och har haft en bra viktnedgång från 90kg till 84kg och har väl 4kg kvar till en bra sommarform så själva deffningen har jag inga problem med utan jag tänkte mest på om jag kunde lägga till något tillskott som ni tycker saknas eller om jag ska ta något av tillskotten vid ett annat tillfälle än jag gör nu.

Kanske behöver jag något för att boosta deffningen om jag kommer till en platå eller något. Tycker att det är en djungel med kosttillskott och frågar jag inne på någon butik så ”behöver” man väl allt i sortimentet. Så jag tänkte att ni kunde hjälpa mig att sålla ut lite :)

Tillbehör är oftast kokt potatis eller fullkornspasta.

Sen är väl typ vassle och kasein olika proteiner som är olika snabba. typ fördel att käka kasein innan sovdags och vassle på morgon och direkt efter träningen……men vilket protein är vilket? Vad är kvarg för protein osv.

Kort och koncist :P

varför äta 9 gånger per dag? låter bara jobbigt

Jag tycker inte alls att det är jobbigt att äta 9ggr per dag……Det har bara blivit så av sig självt. Skulle nog kunna äta någon gång till också utan att tycka att det blev jobbigt.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.