Activate xtreme + ALRI Restore

Home Forums Kosttillskott Activate xtreme + ALRI Restore

• This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author

Har haft en burk Activate xtreme liggande över 1 år hemma. Inte blivit av att använda den pga skada förra året.

Jag funderar nu på att stacka Activate xtreme med ALRI Restore, vill höra era åsikter vad ni tycker om det.

Har varit intresserad av stacken MassFX + Hyperdrol x2
    MassFX verkar ju vara en liknande produkt som Activate Xtreme.

Jag hade då först tänkt köra Activate xtreme + Hyperdrol, men hyperdrol kostar ~600kr medans Restore kostar ~350kr.

Hyperdrol bygger väll mest på AI:n 6-Bromodione som även finns i restore, därför tänkte jag att restore borde funka lika bra? Får ju även lite extra godis i restore som kontroll över kortisol (bra för mej som stressar).

Undrar väll lite mest om ni tycker det är värt att lägga 350kr och stacka restore med AX eller ska jag bara köra AX som den är?

Dom enda tillskotten jag har använt innan är protein och kreatin.

Quote:
    Hyperdrol bygger väll mest på AI:n 6-Bromodione som även finns i restore, därför tänkte jag att restore borde funka lika bra?

Enligt min mening så bygger Hyperdrol på att den innehåller mycket 6-bromo vilket högst troligen är vad som gör den mer potent i möjligt ”byggar syfte”.
    En tråd som passar in här:
    [http://anabolicminds.com/forum/supplements/69338-6-bromodione-pct.html]

AX skulle jag föredra framför Mass Fx och Hyperdrol framför Restore men för det så är inte en AX/Restore stack något uselt val.
    Om det är värt dom extra pengarna eller ej är upp till dig och dina värderingar.

Hoppas du har åldern inne och lycka till!

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.