ALRI Chain’d Out

Home Forums Kosttillskott ALRI Chain’d Out

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

hejsan
    Är lite nyfiken om något här har testat den här produkten? ska vara någon sort aminosyrer/ BCAA produkt tror jag. Kan redan säga nu att jag inte har någon koll på aminosyror/BCAA produkter och vad det gör?
    vore kul med lite svar så man lär sig lite :)

ALRI chaind out innehåller inte rent BCAA utan BCAA bundet till malate. på så sätt så ska det vara mer biotillägligt för kroppen att ta upp aminosyrorna säger ALRI.
    Det betyder att en viss del utav de 7 gram BCAA också är malate. Hur mycket som är malate vet jag inte men det betyder ju iof att det är mindre en 7 gram rent BCAA per portion

fenyletylamin wrote:
    ALRI chaind out innehåller inte rent BCAA utan BCAA bundet till malate. på så sätt så ska det vara mer biotillägligt för kroppen att ta upp aminosyrorna säger ALRI.
    Det betyder att en viss del utav de 7 gram BCAA också är malate. Hur mycket som är malate vet jag inte men det betyder ju iof att det är mindre en 7 gram rent BCAA per portion

Smakerna är riktigt bra på Alri Chaind Out…

Då har man lärt sig lite mer om BCAA/EAA produkter. Ska nog testa Alri Chaind Out och jag vet att smaken är underbar god!!

Sen kan jag hålla med dig (malawiglenn) att gymvaruhuset märke FX med aminosyror verkligem smakar fan!! har inte ens fått i mig halv bruken…

malawiglenn wrote:
    ha i ”lite” jordgubbssaft så går det ner :)

xtend smaken brukar folk hylla med, så den ska du definitivt kolla in med!

sen finns ju EAA FX med smak med ;)

hehe de har jag faktiskt testat och de går iallafall lite bättre :P

kollade lite på den nere i MM sports butik idag och har hört att den ska vara hemskt bra! De finns så många olika saker på marknade inom kosttillskott.

De måste jag kolla in!

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.