Home › Forums › Kosttillskott › ALRI Pro-Anabol
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 juli, 2009 at 19:05 #62833Anonym anvandareMember8 juli, 2009 at 19:05 #413771Anonym anvandareMember
Tjenare!
Jag är en kille på 22år och har en lillebror på 15år. (Vi delar dator och acc på Body. Tror inte att han har gjort nåt inlägg om detta innan men om han har så skäll inte på mig tack
Jag har beställt 1 burk ALRI Pro-Anabol som jag ska köra med.
Min brosa har tjatat på mig om att han också vill använda den.
Tror ni det går bra? Han är som sagt 15år, 181cm 93kg bänkar nåt vid 90kg.
Har nämligen ingen aning om hur det skulle påverka han och jag vill gärna
veta vad som kan hända eftersom jag har ett visst ansvar med detta.Skulle vara jätte tacksam för svar!
Mvh// Christoffer
8 juli, 2009 at 19:18 #413772Anonym anvandareMemberHan ska inte använda den efter som det (kan) rubba hans hormoner,
Som förövrigt redan är i topp!8 juli, 2009 at 19:19 #413773Anonym anvandareMemberKebbie wrote:Han ska inte använda den efter som det (kan) rubba hans hormoner,
Som förövrigt redan är i topp!Okej. Tack för svaret
8 juli, 2009 at 20:17 #413774Anonym anvandareMemberKebbie wrote:Han ska inte använda den efter som det (kan) rubba hans hormoner,
Som förövrigt redan är i topp!Det _KAN_, den risken är GRYMT liten!
8 juli, 2009 at 20:22 #413775Anonym anvandareMemberJag kan ju inte riktigt detta men eftersom den inte verkar hjälpa nåt efter vad Kebbie har sagt så borde det ju vara dumt att utsätta han för den risken
0 fördelar men risk för bieffekter låter det ju som8 juli, 2009 at 22:14 #413776Anonym anvandareMemberNågon som något mer som kan vara bra att veta om produkten?
8 juli, 2009 at 22:33 #413777Anonym anvandareMemberDin bror bör hålla sig ifrån dessa produkter! Dumt att äventyra kroppens egna hormonbalans, speciellt nu då kroppens egna testosteronproduktion är som högst runt 15-20 års åldern (individuella skillnader kan givetvis finnas).
Så är det under någon tid som det absolut är att kasta pengarna i sjön på testosteronhöjande preparat så är det just nu för honom.Vet många som inte märkt någon skillnad i träningen efter Pro-Anabol men testa du…. Har du nu ändå beställt den är det bara att köra på. Har även läst trådar om folk som fått näsblod (ordentliga mängder) och drar slutsatsen att det berodde på Pro-Anabol. Men inget som det direkt finns studier på, bara erfarenheter som kan bero på andra saker också så dra inga förhastade slutsatser.
Men håll din bror borta från burken är mitt råd!
8 juli, 2009 at 22:35 #413778Anonym anvandareMemberTack för svaret
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.