Anabolic halo två olicka utseende??

Home Forums Kosttillskott Anabolic halo två olicka utseende??

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author

Har använt anabolic halo till och från och märkt att mellan åt så kan man läsa innehålls förteckningen direkt på burken eller som den andra versionen så drar man bort fliken nere i hörnet så är det under själva etiketen,kanske lite smått nördigt och hänga upp sig på det,men undrar om någon annan har funderat på detta?? varför olicka versioner på burkar?:what:

thundergud wrote:
    Har använt anabolic halo till och från och märkt att mellan åt så kan man läsa innehålls förteckningen direkt på burken eller som den andra versionen så drar man bort fliken nere i hörnet så är det under själva etiketen,kanske lite smått nördigt och hänga upp sig på det,men undrar om någon annan har funderat på detta?? varför olicka versioner på burkar?:what:

Förmodligen är etiketten bytt till det ena eller det andra.

Sen har du Canadian version och USA version.

tack för svaret Olle,vill även tacka för bra service :),ända tillskott bolaget som ringer en och leverera snabbast good work:emo-thumb

någon skillnad på canadian verison och usa ?

Jag och en kompis beställde anabolic halo samtidigt, då reagerade jag på det ;p! Reagerade dock inte på någon direkt effekt av själva pulvret, inga bieffekter på mig heller som tur va, polarn fick lite extra finnar och ”sömnproblem (?)” hm, vad kan det bero på?

BigH wrote:
    Reagerade dock inte på någon direkt effekt av själva pulvret, inga bieffekter på mig heller som tur va, polarn fick lite extra finnar och ”sömnproblem (?)” hm, vad kan det bero på?

Placebo? Annorlunda kosthållning?

Det enda som gör att jag faktiskt kan tänka att Anabolic Halo skulle fungera förutom för placeboeffekten är om de där cryo- tjofräskristallerna på typ 2mg per serving skulle vara mer effektivt än radioaktiv superhjältemutation!

Jag har testat produkten och den var riktigt god, som att ta en burk flytande barntandkräm efter träning….mer effekt än en svalkande känsla i halsen märkte inte jag i alla fall…

det jag fick när jag inte läst på riktigt på etiketten att det skulle vara 24 timmar mellan varje gång tror jag det var, det jag fick var eksem i pannan som kom fram när man svettades och det brändes när man tog på det, nummera följer man alltid där bak hahah

otursmannen wrote:
    någon skillnad på canadian verison och usa ?

Det är några ingredienser som skiljer, kan kolla på det och återkomma..

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.