Anator p-70

Home Forums Kosttillskott Anator p-70

• This topic is empty.
Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author

Tjaba,
    Någon som har testat detta tillskott och vet om det funkar så bra som det sägs???

Klistrar in mitt standard svar om Anator-70

Det är en vanlig gainer,till överpris.
    Det där om dna är försäljningsknep.
    Skulle varken köpa den här eller någon annan av muscletechs över hypade och dyra produkter.
    799:- på gg för 1,5kg är direkt skamligt enligt mig iaf.

Citat:

Quote:
    Quote:
    MUSCLETECH ANATOR P70 :
    Anator P70 OTHER INGREDIENTS: ANA-DRIVE™ (SPRAY-DRIED AND ENZYMATICALLY CONVERTED MALTODEXTRIN, PHARMACEUTICAL-GRADE DEXTROSE), PARTIALLY HYDROLYZED WHEY PROTEIN CONCENTRATE** (PROVIDING DI-, TRI-, OLIGO-, AND POLYPEPTIDES), NATURAL AND ARTIFICIAL FLAVORS, CITRIC ACID, ANTIFOAM, POTASSIUM CITRATE, SUCRALOSE, FD&C YELLOW NO. 6, MODIFIED FOOD STARCH, BHT, GUM ACACIA. ** INGREDIENT DERIVED FROM MILK.

mao. delhydroliserat vassle (snabbt protein) och maltodextrin.

Skulle du då själv blanda t.ex. EsaPro och Vitargo (eller vanligt maltodextrin) skulle du ha en överlägsen produkt, om man ser till akut stimulans and proteinsyntes. Framförallt MYCKET billigare.

Jag vill bygga muskler samt gå upp i vikt. Kör kreatin och WNC:s super gainer.
    Detta funkar väl hyfsat men har ni andra tips och förslag hör jag gärna dem.:emo-thumb

Om du går upp i vikt eller inte bestämms av ditt totala kalori intag.

Kör på med de kosttillskott du redan käkar och ät mer mat så ska du nog kunna gå upp i vikt och förhoppningsvis, om du tränar hårt, få mer muskler.

Har testat det och märkte ingen skillnad jämförelsevis med Dalblads Gainer Explosion.

Sagara wrote:
    Har testat det och märkte ingen skillnad jämförelsevis med Dalblads Gainer Explosion.

Inte direkt oväntat.

Bara jag som tycker Ananto P70 är bra, det verkar som att alla härinne tycker den är sämre än genomsnittet, fastän den har högre doser av Leucine, Phenylalin osv. Det finns ju studier på att mindre aminosyror cirkulerar i blodet när man använder sig av Anator p70 (sammansättningen) än med traditionell malto, vassle drink.

dregen wrote:
    Bara jag som tycker Ananto P70 är bra, det verkar som att alla härinne tycker den är sämre än genomsnittet, fastän den har högre doser av Leucine, Phenylalin osv. Det finns ju studier på att mindre aminosyror cirkulerar i blodet när man använder sig av Anator p70 (sammansättningen) än med traditionell malto, vassle drink.

Vilka studier då? Och vem har sponsrat dessa?

De flesta tycker väl att innehållet är okej – men att den är hutlöst prissatt.

En del av deras studier är sponsrade javisst, annars hade man aldrig utfört dem. Det finns studier på Leucin som inte de alls har sponsrat exempelvis. Visst alla kosttillskottsföretag kan dra nytta av dem, men ofta är MuscleTech först med att uttnyttja dem, sedan följer resten efter. Rätta mig om jag har fel, men vem hittade på GAKIC, och det finns idag minst 3 olika GA-AKIC bla bla bla som gör efter. Och anator p70 som bygger på en svensk studie, det finns idag 3 andra märkaen bla Leutor p70 bla bla bla.
    Få företag i branschen för kosttillskotts industrin fråmåt som dem, det finns ett fåtal men inte många. Men visst är deras priser sjuka det håller jag med om, men är man först kan man ta betalt. GAKIC kostade 698 på en känd nätbutik för ett år sedan nu kostar den 589 ändå har de sålt slut på den. Vi betalar för reklam, men OCKSÅ för en grymt bra produkt.

dregen wrote:

Mer leucin har ingen förbättrande effekt på protein syntesen,Anator-70 ger ingen märkabart bättre effekt än vassle och maltodextrin.
    Läs min post ovan..

Som sagt,det är inget dåligt innehåll men 1,5kg gainer för 700 spänn är helt vansinnigt.

dregen wrote:

Jag tycker att den är väldigt dyr!!
    Men det är alldeles för många som har varit nöjda med Anator för att man ska kunna säga att det är en skitprodukt.
    Personligen så har jag inte testat den och kan inte tala av eget erfarenhet.

Benjamin wrote:
    Jag tycker att den är väldigt dyr!!
    Men det är alldeles för många som har varit nöjda med Anator för att man ska kunna säga att det är en skitprodukt.
    Personligen så har jag inte testat den och kan inte tala av eget erfarenhet.

Det är ingen skitprodukt men resultat mässigt så kan ingen säga att dom fått bättre resultat med den,det är omöjligt.

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.