Androx Q-12!

Home Forums Kosttillskott Androx Q-12!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 32 total)
  • Author

Rekommenderat intag: 3st kapslar per dag före eller i samband med måltid

Tack för klargörandena! :up:

kan man köra det på deff?

mediosueco wrote:
    kan man köra det på deff?

Det går alldeles utmärkt. Gör det själv sedan en vecka – 11 veckor in på min diet. Det ha satt fart på förbränningen och jag har fått tillbaks både styrkan och sexlusten igen :)

är detta något som är bra för en som tränar ca 3 gånger i veckan eller är det mer fö de som kör mer splitt programm om man säger. Tänkte inte just nu men senare kanske ifall jag drar ner mer på energiintaget och börjar känna mig lite tröttare :)

nördfarbrorn wrote:
    är detta något som är bra för en som tränar ca 3 gånger i veckan eller är det mer fö de som kör mer splitt programm om man säger. Tänkte inte just nu men senare kanske ifall jag drar ner mer på energiintaget och börjar känna mig lite tröttare :)

Androx Q12 ger dig mer eller mindre kraftiga styrkeökningar, ökad libido och ett ökat välbefinnande. Spelar ingen roll hur du tränar!

Vad rekommenderas för minimum ålder för att produkten överhuvudtaget ska ha effekt?

krisn wrote:
    Vad rekommenderas för minimum ålder för att produkten överhuvudtaget ska ha effekt?

Man brukar säga från 25 år och uppåt. Sen ger den mer eller mindre effekt på varje individ naturligtvis beroende på sin egna testosteronproduktion.
    En kille på 18 bast i sina bästa år har ingen anledning att ta detta. Men för en ”gubbe” som mig över 30…ok då närmare 40…så är det som en dröm :D

thrower wrote:
    Super! Tack tack!

Hur vet jag vilken dos som är bra… tjänar det nåt till att ta 4 eller fler som du sa eller 3 som rekommenderas? Skulle det kunna uppstå vissa effekter vid högre dos (dubbla)?

Är 173, 75 kilo … ligger i deff nu, är det nåt som begränsar effekterna av androx?

Vill man ha bättre effekt är det bättre att kombinera Androx med D-Aspartic Acid chelate, än att överdosera Androx.
    För höga doser av vissa ingredienser är inte bra.

Som bonus kan man även få den välmående effekten som många beskriver när de tar DAA.
    Här är en länk med olika användares recensioner.
    [http://www.mmsportsforum.se/kosttillskott-9/daa-d-aspartic-acid-269/index2.html]

Mathias Dahlgren wrote:
    Man brukar säga från 25 år och uppåt. Sen ger den mer eller mindre effekt på varje individ naturligtvis beroende på sin egna testosteronproduktion.
    En kille på 18 bast i sina bästa år har ingen anledning att ta detta. Men för en ”gubbe” som mig över 30…ok då närmare 40…så är det som en dröm :D

Misstänkte detta, ville dock försäkra mig ändå :nerd: Blev rätt förbluffad över att läsa resultaten många upplever med androx. För en 22 åring som jag är det väl att fortsätta klunka vassle, annars verkar ju vapronolen intressant :)

krisn wrote:
    Misstänkte detta, ville dock försäkra mig ändå :nerd: Blev rätt förbluffad över att läsa resultaten många upplever med androx. För en 22 åring som jag är det väl att fortsätta klunka vassle, annars verkar ju vapronolen intressant :)

Trådskaparen är ju ganska ung…

Och jag är 25… återstår att se om jag känner nån effekt.

Jag känner mig yngre än 25…när jag tar Androx ;)

:emo-thumb Hehe

Johannes Eshak wrote:
    Trådskaparen är ju ganska ung…

är han? Jag tycker han ser ut som 30 bast

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 32 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.