- This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Kosttillskott › Animal pak bra eller kan vara skadligt?
Hej! Jag har börjat köra på animal pak, köpte en burk eftersom det var nedsatt i pris och jag blev nyfiken på att prova..Dock undrar jag om det är bra att överdosera vitaminer så pass mycket som animal pak ger? Frågade där jag köpte produkten om ev. biverkningar eller om det var skadligt men de sa att jag lugnt kunde använa animal pak och att jag inte behövde vara orolig.
Har ni några erfarenheter av animal pak? och kan jag lugnt använda animal pak tills det tar slut och sedan gå tillbaka till att ta någon vanlig billig multivitamin igen? Till viss del gillar jag att ta animal pak men tror att man är lite ”skadad” av marknadsföringen av produkten t.ex. att det är det mest sålda tillskottet osv…och att det bör ingå som ett bas tillskott hos varje byggare etc.
Tacksam för råd och tips! MVH
Jag kör 1 pack om dagen, 2 när jag kört ben, och fungerar hur bra som helst, och känner inte att jag har fått några bieffekter av det…
Denna veckan hade vi närträff på brandmansutbildningen, och 12 timmar fysisk ansträngning om dagen gjorde att jag kände att jag behövde ta 2 paks om dagen, och jag mådde som en prins hela tiden, no problemo!
Rör du på dig behöver du massor av vitaminer och mineraler…
Jag kör på det hela tiden, och vägrar att gå tillbaka till någon billig budgetvariant nu, för bättre har jag aldrig känt mig sedan jag började med animal pak…
Inget magiskt, men man mår bra i alla fall!
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY