- This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Kosttillskott › Animal test + Animal stak + Vpx Liquid Clenbutr
Använder mig av kostillskotten Animal test + Animal stak + Vpx Liquid Clenbutrx hardcore, nu under deffen. För att sedan avsluta med Animal m-stak.
En sak jag märkt är att på dessa 2 dagar har jag fått nedsatt erektion, hur kan detta vara möjligt ? När jag bör ha mkt mkt mer testo i kroppen ?
Träningen går ju hur bra som helst, men sexlivet mindre bra nu
Det kanske inte är så konstigt med tanke på att du deffar, eller har du deffat under en längre period och börjat med Animal test,stak nu? Hur gammal är du?
En sak jag märkt är att på dessa 2 dagar har jag fått nedsatt erektion, hur kan detta vara möjligt ? När jag bör ha mkt mkt mer testo i kroppen ?
Träningen går ju hur bra som helst, men sexlivet mindre bra nu
Huruvida dina tillskott höjer/sänker dina testosteronnivåer är ytterst otroligt då det endokrina systemet inte alls är så snabbt på att reagera. Så du ska nog se att det inte har med dina kosttillskott att göra, då det är otroligt att de ens påverkar ditt endokrina system till den grad överhuvudtaget då skillnaderna med lagliga testosteronförhöjare var extremt låg.
Aha ok, jag började med deffen 10-02-25 och dessa kostillskott började jag med 2010.03.01. Ska tilläggga att jag oxå använder mig av Aminosyrer innan å efter träning.
Jag är 20 år gammal
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY