- This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Kosttillskott › ”Asteroid Stack” Från USP Labs
Någon som testat ovan nämnda produkt?
Litar man på tillverkarna så ska det vara helt fantastiskt och helt utan bieffekter.
Skulle vara tacksam om någon som provat produkterna Powerfull, Anabolic Pump och Prime kunde göra ett utlåtande.
Med vänlig hälsning
Zozan
Jag har provat allihop vid olika tillfällen..
Vet inte om jag kan ge någont bra svar för det dock..
Under tiden med Prime så gjorde jag ett efterlängtat pb i böjen och var som starkast i andra övningar men samtidigt var ju det något jag jobbat för länge.
Sett till Primes innehåll så kan man inte bli annat än skeptisk..
Har skrivit en recension på prime här:
[http://www.optimalbody.se/forum/produktrecensioner/2468-usplabs-prime.html]
Tack för den recensionen!
Migrän och sjukhus lät inget vidare, är dock ingen som brukar ha huvudvärk.
Riktigt illa om det berodde på Prime, men som du säger, det är ju fan så svårt att veta! Speciellt då du har migrän ibland…
Får se om man vågar testa deras fantastiska ”Asteroid Stack”, vill gärna höra några fler personers åsikter om den först.
Några andra som har några erfarenheter?
Har testat alla, men jag tycker att det bara är prime som är värd att lägga pengar på, även om man blir uppumpad av AP. Man vaknar sömnig av powerfull, känslan är helt ok om man inte behöver kliva upp på morgonen, men jag tvivlar på att den hjälper dig i träningen. Prime däremot ger bra tryck och bra återhämtning, men det tar en till två veckor innan man märker av det.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY