Bästa Aminosyrorna?

Home Forums Kosttillskott Bästa Aminosyrorna?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 38 total)
  • Author

Så hur vet ni vilket märke ni ska köpa? Vilken tycker ni är bäst? Ska beställa Amino för första gången snart.. Och de finns så mycket har ingen aning om vad man ska köra på liksom!

Men Xtend verkar helt okej!!

vet inte om de finns några ”bästa aminosyror”
    xtend är ju bara känd för sin smak.. det är ju samma ”aminosyror” i alla dem, och jag antar att du syftar på BCAA(grenade aminosyror) för antikatabolism? och anabolism bla bla osv

xtend är ett perfekt val, vill du hellre vara lite mer budget så köper du vilken BCAA produkt du vill, t.ex mmsports(body science) eller nåt från bl.a gymvaruhuset eller gymgrossisten, så länge det är rätt pris och ett vettigt företag..

Jag kan verkligen rekommendera Xtend, tycker det funkar kanon o smaken är underbar (vattenmelon) och helt okej pris för den delen också! :)

herkulez wrote:
    Jag kan verkligen rekommendera Xtend, tycker det funkar kanon o smaken är underbar (vattenmelon) och helt okej pris för den delen också! :)

Är det Scivation Xtend alla pratar om ?

Nicotin wrote:
    Är det Scivation Xtend alla pratar om ?

:up:emo-thumb:emo-thumb

Jag måste faktiskt stämma in i Xtend-kören och säga att smaken är oslagbar. Jag har testat Orange, Lemonade, Watermelon, Blue Raspberry samt Apple och tycker alla är kanongoda. Ihop med några koffeintabletter är man ready to rumble.

Finns väl vissa tveksamma färgämnen i Xtend vad jag vet annars verkar produkten vara populär. Själv är jag alltid lite skeptisk till produkter som smakar ”för bra” jämfört med allt annat på marknaden.

maskin wrote:
    Finns väl vissa tveksamma färgämnen i Xtend vad jag vet annars verkar produkten vara populär. Själv är jag alltid lite skeptisk till produkter som smakar ”för bra” jämfört med allt annat på marknaden.

Vad är det för färgämnen som är tveksamma och varför?

Vad är det med smaken du är tveksam till?

Clark wrote:
    Vad är det för färgämnen som är tveksamma och varför?

Vad är det med smaken du är tveksam till?

maskin wrote:

Eftersom jag inte vill äta E120 karmin undrade jag vad amerikanska Red #40 motsvarade, så jag googlade och det var E129 Allura red AC som är en ersättning för ett äldre färgämne som gick under betäckningen E123 Amaranth.

Man började med det under 80-talet i USA som ersättning för E123 som sagt då utöver olika former av intoleranser ledde till fosterskador, döda foster och eventuellt även cancer hos djur. E123 är därför förbjudet i bl.a. Norge, USA, Ryssland och Österrike.

Fast E129 har också gett cancer hos möss och är förbjudet i Danmark, Belgien, Frankrike, Tyskland, Schweiz, Sverige, Österrike och Norge.
    Fast nu innehåller exempelvis Scivations Xtend och Vasocharge det aktuella färgämnet och säkert många fler amerikanska kosttillskott. Fast dessa borde ju mao inte få säljas i Sverige alls?

Referens:[http://www.optimalbody.se/forum/kosttillskott/2858-foerbjudna-haelsofarliga-faergaemnen-i-kosttillskotten.html http://www.optimalbody.se/forum/kosttillskott/2858-foerbjudna-haelsofarliga-faergaemnen-i-kosttillskotten.html%5D
    Inte så jätte uppdaterat, 2 år sen.
    Xtend lär ju blivit ändrat, fortfarande lite.. uhh.. ??

Känner folk som käkat Xtend i år, inte märkt något, så det lär ju knappast vara skadligt för människor, bl.a har jag käkat 2 burkar. Orange och Bllue Raspberry, suttat lite på Watermelon och alla är otroligt god

Hur länge räcker 1kgs burken på ett ungefär.. Hur många portioner.. ?

Alla verkar alltså tycka Xtend är den som rockar.. Ingen annan?

Gassol wrote:

”Scivation Xtend 90 servings”. En portion är enligt anvisningarna två skopor. Det vanligaste verkar vara att ta en portion innan träning samt en portion efter.

SAN’s BCAA PRO 5000 är jäkligt god

Gassol wrote:

X-tend är en bra produkt..

När det kommer till försäljning samt popularitet bland våra elittävlande och vanliga kunder, kommer den dock inte i närheten av Body Science EAA-XX.

EAA-XX är även bra för er som inte gillar aromer eller för mycket utfyllnad 97-98% aminosyror.

Olimps EAAnabol Xplode innehåller alla 8 essentiella aminosyrorna och smakar riktigt riktigt bra!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 38 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.