Home › Forums › Kosttillskott › Bästa tillskotten för ökad fettförbränning?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 december, 2010 at 22:39 #63343Anonym anvandareMember14 december, 2010 at 22:39 #419767Anonym anvandareMember
Vilka är dem bästa kosttillskotten för ökad fettförbränning?
15 december, 2010 at 15:27 #419768Anonym anvandareMemberPersonligen tycker jag att Exenadrine RFA-X kombinerat med Body Science Fatburner non stim funkar riktigt bra.
Den bästa som fanns för ett tag sen är tveklöst MELTDOWN.
Tycker oxå att ett kasein protein hjälper grymt mycket under en diet.Prova något av dessa så hoppas jag att det fungerat för dig med
16 december, 2010 at 14:19 #419769Anonym anvandareMemberTTA enligt mig. Inget mirakelpreparat man känner av men det funkar bra vid regelbunden användning och risken för biverkningar är väldigt liten.
16 december, 2010 at 17:22 #419770Anonym anvandareMemberHenrik Eiselt wrote:TTA enligt mig. Inget mirakelpreparat man känner av men det funkar bra vid regelbunden användning och risken för biverkningar är väldigt liten.Inser att svaret antagligen blir nej, men är resultaten på något sätt dosrelaterad i förhållande till vikt?
16 december, 2010 at 19:05 #419771Anonym anvandareMembersoccom83 wrote:Inser att svaret antagligen blir nej, men är resultaten på något sätt dosrelaterad i förhållande till vikt?Tar man för mycket drabbas men lätt av muskelkramper så det är ingen idé att ösa i sig mer än några gram.
16 december, 2010 at 19:29 #419772Anonym anvandareMemberHenrik Eiselt wrote:Tar man för mycket drabbas men lätt av muskelkramper så det är ingen idé att ösa i sig mer än några gram.Men samtidigt så det väl i viss mån dosrellaterat?
Har för mig att mer var bättre när det gällde tta,sen fick jag kramper när jag gick för högt men inbillade mig att jag tappade bra med fett när jag använde det.16 december, 2010 at 21:07 #419773Anonym anvandareMemberBody Science fatburner non stim har jag kört i två omgångar och den gillar jag, snäll mot kroppen och perfekt att den inte har stim som stressar kroppen om man samtidigt vill köra med PWO på träningsdagarna.
Alltid svårt att utvärdera fettförbrännare, men jag har upplevt en mer stabil viktnedgång av BS non stim.
16 december, 2010 at 23:42 #419774Anonym anvandareMemberhm okej.. ingen som vet något om ” Ripped Fuel 5X, 40 tablets från twinlab?
16 december, 2010 at 23:50 #419775Anonym anvandareMemberALRI Hyperdrive 3.0+ kanske kan vara något.
Edit, dock såg jag i din journal nu att du precis ska börja din diet. Om jag får ge ett litet förslag så skulle jag köra på med dieten och ligga på ett lagom underskott och köra utan några fettförbrännare i början, du kommer gå ner bra utan något den första tiden, så det är lite onödigt att stressa kroppen med den sortens produkter som du verkar vara ute efter under en längre tid.
Sen när det börjar gå segt kan man ta hjälp av något liknande för att få bort det sista. Bara en personlig tanke
17 december, 2010 at 00:06 #419776Anonym anvandareMemberGober wrote:ALRI Hyperdrive 3.0+ kanske kan vara något.Edit, dock såg jag i din journal nu att du precis ska börja din diet. Om jag får ge ett litet förslag så skulle jag köra på med dieten och ligga på ett lagom underskott och köra utan några fettförbrännare i början, du kommer gå ner bra utan något den första tiden, så det är lite onödigt att stressa kroppen med den sortens produkter som du verkar vara ute efter under en längre tid.
Sen när det börjar gå segt kan man ta hjälp av något liknande för att få bort det sista. Bara en personlig tanke
Japp precs vad jag tänkt:)! produkten såg intressant ut!
ALRI poison såg också intressant ut..
17 december, 2010 at 02:35 #419777Anonym anvandareMemberTARTARUS eliminerar hunger och sötsug. Det jag tycker är viktigast kombinerat med att den ger mycket energi till kardio och styrketräningen.
17 december, 2010 at 09:51 #419778Anonym anvandareMemberFredrikLindblad wrote:Japp precs vad jag tänkt:)! produkten såg intressant ut!ALRI poison såg också intressant ut..
Helt rätt, de 2 produkterna är oxå riktigt bra.
Alri gör väldigt bra produkter.17 december, 2010 at 22:24 #419779Anonym anvandareMemberblev BMR tartarus ! lät som den skulle kunna uppfylla mina krav!
18 december, 2010 at 19:49 #419780Anonym anvandareMemberdr Nick wrote:Men samtidigt så det väl i viss mån dosrellaterat?
Har för mig att mer var bättre när det gällde tta,sen fick jag kramper när jag gick för högt men inbillade mig att jag tappade bra med fett när jag använde det.Jo jag har också upplevt att effekten varit som bäst när man ligger på ”krampgränsen”.
Annars är SlimXtreme den bästa jag testat men den finns ju inte längre.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.