BCAA / EAA storpack

Home Forums Kosttillskott BCAA / EAA storpack

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author

Finns det någon återförsäljare av kosttillskott som säljer BCAA eller EAA på storpack till rabatterat pris?

Det vet jag redan.

Men 750gram räknar inte jag som storpack

Köper man ett visst antal kilo borde man kunna få rabbat tycker man, eftersom man får det när man köper vanligt protein men inte detta protein

Budofitness har EISELT ESAPRO i 5 pack

J.v.K wrote:
    över en viss summa får man ju gratis frakt :D:up:

Ja har aldrig betalat frakt så jag har aldrig tänk på att frakten kostar pengar eftersom jag alltid beställa för mer

malawiglenn wrote:
    Vi kanske får tjata lite på folket bakom gymvaruhuset etc. att de överlag får se till att fixa fram flera produkter på storköp, bla EAA och BCAA vore intressant! :up:

+1 Absolute!

Börja tjata 8)

Nu vet inte jag hur gymvaruhuset ställer sig till detta men hade jag vart dom och du hade mailat/ringt och frågat om du kan få lite rabatt om du köper en stor mängd av produkten så hade inte jag varit omöjlig. Storköp bör uppskattas! :)

Nu har vi tyvär inte något rent EAA, men diverse andra aminosyror/BCAA produkter så hittar du något intressant på sidan så slå en pling hit på Kostexperten eller skriv ett pm till mig.

Mvh
    Rasmus Carlsson

Jag frågar inte bara om EAA utan även efter BCAA på storköp =)

fenyletylamin wrote:
    Jag frågar inte bara om EAA utan även efter BCAA på storköp =)

Kolla också med Olle, bör nog inte vara några större problem.:emo-thumb
    Fick visserligen för mig att någon redan sålde det som bulk/storpack men minns inte vem det är.

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.