- This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Kosttillskott › BCAA / EAA storpack
Finns det någon återförsäljare av kosttillskott som säljer BCAA eller EAA på storpack till rabatterat pris?
Det vet jag redan.
Men 750gram räknar inte jag som storpack
Köper man ett visst antal kilo borde man kunna få rabbat tycker man, eftersom man får det när man köper vanligt protein men inte detta protein
Budofitness har EISELT ESAPRO i 5 pack
Ja har aldrig betalat frakt så jag har aldrig tänk på att frakten kostar pengar eftersom jag alltid beställa för mer
+1 Absolute!
Börja tjata
Nu vet inte jag hur gymvaruhuset ställer sig till detta men hade jag vart dom och du hade mailat/ringt och frågat om du kan få lite rabatt om du köper en stor mängd av produkten så hade inte jag varit omöjlig. Storköp bör uppskattas!
Nu har vi tyvär inte något rent EAA, men diverse andra aminosyror/BCAA produkter så hittar du något intressant på sidan så slå en pling hit på Kostexperten eller skriv ett pm till mig.
Mvh
Rasmus Carlsson
Jag frågar inte bara om EAA utan även efter BCAA på storköp
Kolla också med Olle, bör nog inte vara några större problem.:emo-thumb
Fick visserligen för mig att någon redan sålde det som bulk/storpack men minns inte vem det är.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY