Home › Forums › Kosttillskott › behöver hjälp!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 januari, 2010 at 16:26 #59421Anonym anvandareMember7 januari, 2010 at 16:26 #347898Anonym anvandareMember
hejsan jag är en tjej på sexton år som har tränat nu i ca 6 månader och efter att jag låg sjuk i en vecka har jag inte redigt kommit igång med träningen igen, och det handlar mycket om att jag är trött och vet inte redigt hur jag ska orka med träning om jag fortsätter vara trött.
min bror sa till mig att bli medlem här och skriva om hjälp för att någon kanske vet vad jag ska äta för någonting för att orka med träning bygga muskler och komma i form så fort som möjligt.
någon som kan ge ett förslag ? :up:8 januari, 2010 at 09:10 #347899Anonym anvandareMembertraining wrote:
hejsan jag är en tjej på sexton år som har tränat nu i ca 6 månader och efter att jag låg sjuk i en vecka har jag inte redigt kommit igång med träningen igen, och det handlar mycket om att jag är trött och vet inte redigt hur jag ska orka med träning om jag fortsätter vara trött.
min bror sa till mig att bli medlem här och skriva om hjälp för att någon kanske vet vad jag ska äta för någonting för att orka med träning bygga muskler och komma i form så fort som möjligt.
någon som kan ge ett förslag ? :up:Själv tycker tycker jag att man kan vara seg ganska länge efter man varit sjuk. Risken är att man förlänger det genom att börja träna för tidigt.
Istället för att rekommendera några tillskott skulle jag först ge rådet att se till att få koll på din kost, träning och vila. Gå och lägg dig tidigt så du är utvilad på morgonen och ät en balanserad kost.
Tycker inte heller du ska försöka ”komma i form så fort som möjligt”. Ingen idé att leta genvägar. Det tar lite tid att nå resultat.
Ät rätt, träna mycket, vila tillräckligt. Lycka till :up:
8 januari, 2010 at 10:31 #347900Anonym anvandareMembermalawiglenn wrote:Du kan ju kolla runt lite först bland gamla trådar samt guider som finns här, så kan du ställa mer specifika frågor sedan.Nu börjar Glenn uppföra sig lite trevligt mot nya medlemmar (nyårslöfte?)
8 januari, 2010 at 13:08 #347901Anonym anvandareMemberjag är ute och går nöstan varje dag och har varit det sedan jag blev frisk men får ändå inte igång motivationen igen.. min bror säger att jag skulle äta någon proteindryck vad tycker ni om det ?
8 januari, 2010 at 15:51 #347902Anonym anvandareMembermalawiglenn wrote:Jag har fan sagt välkommen till typ 4st nu:) rena jultomten!dessutom fått två st fans i min träningsjournal
Du ser…. alla kan ändra sig nu väntar vi på nästa förvandling,som innehåller rakhyvel massor av olja samt string,och robbotdans.
8 januari, 2010 at 16:13 #347903Anonym anvandareMembermalawiglenn wrote:rakhyvel är inget bra, vaxning och hårborttagningsmedel är bättre.Du har fått alla dina få poster tack vare off topic va?
Man FÅR inga poster.
8 januari, 2010 at 16:29 #347904Anonym anvandareMembermalawiglenn wrote:nej just det du SKAPAR dina poster genom att skriva totala off-topic medellanden48 st. Malawiglenn med blå text. en våt dröm eller ?
8 januari, 2010 at 21:48 #347905Anonym anvandareMembermalawiglenn wrote:proteindryck är bara ett sätt att snabbt få i sig protein, tex direkt efter träning eller om man är på extremt resande fot. Ät ordentlig mat tjejen, det är seriöst bara att ta tag i det, till slut lossnar det – finns inga mirakelpiller eller pulver. Ta en kopp kaffe och gå ut och döda, det mesta sitter i huvetSå jävla rätt.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.