Home › Forums › Kosttillskott › Beställa hem nya kosttillskott
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 maj, 2011 at 16:51 #60854Anonym anvandareMember14 maj, 2011 at 16:51 #377012Anonym anvandareMember
Nu börjar mina kosttillskott ta slut, så ska beställa hem lite nytt.
Jag kör just nu på:Före träning: Jacked XX
Efter träning: Gainer + Kreating
Mellanmål vid behov: Whey-80
Borde jag beställa hem ett BCAA/EAA? Ska man köra med både EAA & vassle isåfall? Eller är det totalt waste?
Hur funkar EAA + Jacked tillsammans?
Tack på förhand
14 maj, 2011 at 19:35 #377013Anonym anvandareMember!Har inga källor eller bevis för det här!
Min kompis kör EAA före och efter träning. Vassle till mellanmål för att höja proteinintaget och det har fungerat bra för honom.14 maj, 2011 at 19:53 #377014Anonym anvandareMemberKreating !? Är det något nytt påfund…är det grymt?
EAA, exempelvis Olimp´s EAAnabol kan vara bra att ta innan och direkt efter träning om det är hyfsat kort tid mellan sista måltiden och din träning. Är det längre tid, över 3 timmar skulle jag satsa på vassle 1 timme innan och direkt efter passet.
PreWorkout kan jag tipsa om Nanoproxil som är den vassaste jag testat eller Olimps nya NO preLOAD™ som verkar väldigt intressant./Mathias
14 maj, 2011 at 19:59 #377015Anonym anvandareMemberMathias Dahlgren wrote:Kreating !? Är det något nytt påfund…är det grymt?EAA, exempelvis Olimp´s EAAnabol kan vara bra att ta innan och direkt efter träning om det är hyfsat kort tid mellan sista måltiden och din träning. Är det längre tid, över 3 timmar skulle jag satsa på vassle 1 timme innan och direkt efter passet.
PreWorkout kan jag tipsa om Nanoproxil som är den vassaste jag testat eller Olimps nya NO preLOAD™ som verkar väldigt intressant./Mathias
Ska ju såklart stå – Kreatin!
Okej. Tack så mycket!
Så EAA innan & efter träning om det är relativt kort mellan måltiden & träningen
Och Vassle innan & efter om det är över 3 timmar efter träningen?
Rätta mig om jag har felHar du testat Jacked XX? För mig fungerar det kanon! Har inte testat något annat dock, mer än Kreatin & Jacked.
Men kan man blanda ex. Jacked & EAA?
14 maj, 2011 at 20:29 #377016Anonym anvandareMemberagronberg wrote:Ska ju såklart stå – Kreatin!Okej. Tack så mycket!
Så EAA innan & efter träning om det är relativt kort mellan måltiden & träningen
Och Vassle innan & efter om det är över 3 timmar efter träningen?
Rätta mig om jag har felHar du testat Jacked XX? För mig fungerar det kanon! Har inte testat något annat dock, mer än Kreatin & Jacked.
Men kan man blanda ex. Jacked & EAA?
Rätt uppfattat!!! Så rekommenderar jag mina kunder! Dock skall aminosyror tas på relativt ”tom” mage för bästa upptag och effekt, men det hinner den bli på 2-3timmar.
Men kan man blanda ex. Jacked & EAA? Inga problem:emo-thumb
14 maj, 2011 at 20:44 #377017Anonym anvandareMemberMathias Dahlgren wrote:Rätt uppfattat!!! Så rekommenderar jag mina kunder! Dock skall aminosyror tas på relativt ”tom” mage för bästa upptag och effekt, men det hinner den bli på 2-3timmar.Men kan man blanda ex. Jacked & EAA? Inga problem:emo-thumb
Kanon!
Är det någon skillnad på Amino Rush och Body Science EAA-XX? Mer än smaken. Eller rekommenderar du någon annan välfungerande EAA?Och, kan man ta Whey-80 + EAA efter träning?
Eller bör man bara ta en utav de?14 maj, 2011 at 21:44 #377018Anonym anvandareMemberagronberg wrote:Nu börjar mina kosttillskott ta slut, så ska beställa hem lite nytt.
Jag kör just nu på:Före träning: Jacked XX
Efter träning: Gainer + Kreating
Mellanmål vid behov: Whey-80
Borde jag beställa hem ett BCAA/EAA? Ska man köra med både EAA & vassle isåfall? Eller är det totalt waste?
Hur funkar EAA + Jacked tillsammans?
Tack på förhand
EAA-XX och Jacked XX är en mycket omtyckt kombination.
EAA-XX triggar proteinsyntesen samt innehåller ALC som återhämtar kroppen.
Jacked XX innehåller en rad styrkeökande ingredienser samt schisandra, kreatin, beta-alanine mm..
Essentiella aminosyror är ett riktigt bra tillskott för styrketränande, och är en av de vanligaste kombinationerna före och efter träningen med en PWO..
14 maj, 2011 at 21:49 #377019Anonym anvandareMemberagronberg wrote:Kanon!
Är det någon skillnad på Amino Rush och Body Science EAA-XX? Mer än smaken. Eller rekommenderar du någon annan välfungerande EAA?Och, kan man ta Whey-80 + EAA efter träning?
Eller bör man bara ta en utav de?Finns ingen anledning att ta whey när du tar EAA.
Så svaret blir att du inte behöver äta whey samtidigt med ditt EAA Intag.14 maj, 2011 at 21:49 #377020Anonym anvandareMemberagronberg wrote:Kanon!
Eller bör man bara ta en utav de?EAA-XX är standard i mitt skafferi. Mycket bra produkt imo
Du ska INTE blanda whey och EAA, ta EAA direkt innan och efter träning. Proteindrinken kan du ta senare isåfall, vänta iaf 20-30min.
edit, såg att Olle redan svarat
14 maj, 2011 at 23:14 #377021Anonym anvandareMemberOkej! Tack så himla mycket för infon, alla!
Är Amino Rush & EAA-xx lika bra?15 maj, 2011 at 00:10 #377022Anonym anvandareMemberagronberg wrote:Okej! Tack så himla mycket för infon, alla!
Är Amino Rush & EAA-xx lika bra?Jag tycker EAA-XX är mycket prisvärd, bra smak och jag gillar att man tillsatt ALC för återhämtning.
15 maj, 2011 at 11:32 #377023Anonym anvandareMemberDet blev en burk EAA-XX & 3kg Whey-80 (som mellanmål).
Jacked XX har jag en del kvar hemma, så det behövs inte beställas hem mer just nu. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.