Home › Forums › Kosttillskott › Beställde BCAA Fx
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 augusti, 2009 at 12:56 #62230Anonym anvandareMember5 augusti, 2009 at 12:56 #403070Anonym anvandareMember
Jag beställde BCAA Fx från gymvaruhuset den 26/7 och jag har fortfarande inte fått det. Även fast det står att det bara ska ta 3 dagar. Dom skickade även ett mail till mig med ett sändningsnummer så att jag ska kunna spåra mitt paket. Jag ska säga också att jag valde DHL och inte posten. Iallafall så funkade inte numret jag fick. Inga resultat stod det när jag sökte. Då mailade jag till dom och frågade hur det låg till med min order. Och då får jag till svar:
”Är det med detta kollinr som du har sökt 84699983268 ?”
Det där kollinumret har ingenting med DHL och göra utan det är postens kollinummer. Jag gjorde två beställningar. I min första beställning valde jag DHL som transportör och i den andra valde jag posten. Så det han gjorde var att han blandade ihop mina två ordrar. Det där kollinumret som han frågade mig om jag hade sökt på är kopplat till min andra order som jag gjorde med posten och den ordern har kommit fram. Problemet ligger i min första order som jag gjorde med DHL.
Så då mailar jag till honom igen och förklarar att det är min order som jag gjorde med DHL som inte har kommit fram och att den andra ordern har jag hämtat ut. Jag skrev också det sändningsnummer som dom skickade till mig och som inte funkade. Och vad tror ni jag får för svar? Jo:
”Vi skickade med kolli nr 84699983268 och det står att sms har skickats till dig när jag söker efter det.
Han har alltså inte, trots att jag har förklarat för honom två gånger, att det gäller min order med DHL och inte den med posten som transportör. Som ni ser så är det nummer som han skrev samma som i det första svaret. Och det han skriver stämmer ju helt korrekt med min andra order. Jag har fått ett sms och jag har varit och hämtat ut paketet, men det är ju inte den ordern som är problemet. Jag har nu mailat till honom igen, så vi får se vad jag får för intelligent svar den här gången.
Jag kände att jag var tvungen att dela med mig av detta. För det verkar som att supporten är helt kass och att man inte ska välja DHL som transportör. Jag vet heller inte om det här är rätt ställe i forumet att skriva om sånt här, men i så fall kan väl ansvarig flytta trådet.
5 augusti, 2009 at 17:51 #403071Anonym anvandareMemberVar jag dig skulle jag ringa till lagret istället. Du har ju fått en orderbekräftelse på båda dina ordrar misstänker jag. Om du ger ut ordernummret på paketet som inte kommit fram ska dom kunna hitta den och har det blivit nått fel att den inte gått iväg tex så är det ju lätt att lösa genom att skicka om den
6 augusti, 2009 at 12:55 #403072Anonym anvandareMemberKarl Alfred wrote:robin8 Beställde BCAA Fx[http://server.logistik.posten.se/servlet/PacTrack?kolliid=84699983268SE&xslURL=/xsl/pactrack/standard.xsl&lang=SE http://server.logistik.posten.se/servlet/PacTrack?kolliid=84699983268SE&xslURL=/xsl/pactrack/standard.xsl&lang=SE%5D
Det där är inte mitt BCAA Fx pulver. Det där är mitt Jungle Warfare som jag hämtade ut igår. Jag har gjort två beställningar. Den första beställningen är BCAA FX och den andra Jungle Warfare. Det är den första som inte har kommit ännu som jag valde DHL som transportör till.
6 augusti, 2009 at 13:42 #403073Anonym anvandareMemberrobin8 wrote:Jag beställde BCAA Fx från gymvaruhuset den 26/7 och jag har fortfarande inte fått det. Även fast det står att det bara ska ta 3 dagar. Dom skickade även ett mail till mig med ett sändningsnummer så att jag ska kunna spåra mitt paket. Jag ska säga också att jag valde DHL och inte posten. Iallafall så funkade inte numret jag fick. Inga resultat stod det när jag sökte. Då mailade jag till dom och frågade hur det låg till med min order. Och då får jag till svar:”Är det med detta kollinr som du har sökt 84699983268 ?”
Det där kollinumret har ingenting med DHL och göra utan det är postens kollinummer. Jag gjorde två beställningar. I min första beställning valde jag DHL som transportör och i den andra valde jag posten. Så det han gjorde var att han blandade ihop mina två ordrar. Det där kollinumret som han frågade mig om jag hade sökt på är kopplat till min andra order som jag gjorde med posten och den ordern har kommit fram. Problemet ligger i min första order som jag gjorde med DHL.
Så då mailar jag till honom igen och förklarar att det är min order som jag gjorde med DHL som inte har kommit fram och att den andra ordern har jag hämtat ut. Jag skrev också det sändningsnummer som dom skickade till mig och som inte funkade. Och vad tror ni jag får för svar? Jo:
”Vi skickade med kolli nr 84699983268 och det står att sms har skickats till dig när jag söker efter det.
Han har alltså inte, trots att jag har förklarat för honom två gånger, att det gäller min order med DHL och inte den med posten som transportör. Som ni ser så är det nummer som han skrev samma som i det första svaret. Och det han skriver stämmer ju helt korrekt med min andra order. Jag har fått ett sms och jag har varit och hämtat ut paketet, men det är ju inte den ordern som är problemet. Jag har nu mailat till honom igen, så vi får se vad jag får för intelligent svar den här gången.
Jag kände att jag var tvungen att dela med mig av detta. För det verkar som att supporten är helt kass och att man inte ska välja DHL som transportör. Jag vet heller inte om det här är rätt ställe i forumet att skriva om sånt här, men i så fall kan väl ansvarig flytta trådet.
Har du ordernumret på BCAA FX ordern?
6 augusti, 2009 at 13:48 #403074Anonym anvandareMemberVad är det för fel på posten nu då?:frust:
6 augusti, 2009 at 13:50 #403075Anonym anvandareMemberHenrik Eiselt wrote:Har du ordernumret på BCAA FX ordern?Ja, det har jag. Order: 67790
6 augusti, 2009 at 14:29 #403076Anonym anvandareMemberrobin8 wrote:Ja, det har jag. Order: 67790Har mailat kollinr till din vanliga epost (comhem.se). Förhoppningsvis har du paketet i morgon.
6 augusti, 2009 at 14:41 #403077Anonym anvandareMemberHenrik Eiselt wrote:Har mailat kollinr till din vanliga epost (comhem.se). Förhoppningsvis har du paketet i morgon.Stackare som måste handskas med alla otåliga gymmare hela dagarna
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.