- This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Kosttillskott › Beta-Analin hjälp angående dosering
Hej jag skulle behöva lite information angående beta-Analin som jag nyligen köpt, det står på doseringen att man ska ta 2 Gram 3 gånger om dagen utspridda. Om man är van i gymmet och kört på prestations ökande kosttillskott som Rage x2, kan man öka doseringen på Beta-Analinet då?
En annan fråga, en av mina vänner som kan en hel del om träning sa att man skulle ta Beta-Analinet UTAN mat, han medade alltså att effekten från beta-Analinet skulle minska om det blandades med mat, 3 timmars mellanrum mellan Beta-Analinet och maten sa han. Stämmer detta? för om man ska ta det 3 gånger om dagen så blir det ett jäklans trassel med mitt mat schema, då jag äger 8 gånger per dag.
Skulle uppskatta hjälp!
/Jesper
Fastande mage är oftast bäst, men inte avgörande.
Ett tips är att sluta äta 8 ggr per dag, det är en onödigt hög måltidsfrekvens.
1-6 ggr per dag, då anser jag 6 ggr vara väldigt många intag.
Mer än 6 gram per dag verkar inte behövas, kanske även så att man kan trappa ner till 3-4 gram efter uppladdningsfasen.
Interaktion med matintag är så vitt jag vet inte studerade. Sannolikt spelar det mycket liten roll.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY