Blanda egen Gainer

Home Forums Kosttillskott Blanda egen Gainer

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 49 total)
  • Author

Det är tydligen väldigt mycket billigare att blanda sin egen gainer. Så tänkte börja med de. Men en fråga om innehållet, kan man ha vilket protte och villka kollisar som helst eller är de några som är att föredra till gainer?

Tacksam för svar!

vanligt wheyprotein och maltodextrin.

okej, vart finns det ?

så då borde whey-80 funka om jag förstår rätt?

Du har redan fått tips på bra(gott) och billigt protein. Whey 80 var inte en av dessa. Men det avgör du själv. Malto hittar du på samma ställe som där du köper protein.

kyokushin wrote:
    så då borde whey-80 funka om jag förstår rätt?

Ja absolut, om du vill kräkas…:p

Albin wrote:
    Ja absolut, om du vill kräkas…:p

okej så då är de inget bra alternativ då… men fick ju tips tidigar på body science som verkar bra. Men ska man ta smak på kollisarna oxå om man har de protten ?

kyokushin wrote:
    okej så då är de inget bra alternativ då… men fick ju tips tidigar på body science som verkar bra. Men ska man ta smak på kollisarna oxå om man har de protten ?

Malto har ingen smak, lite sötsliskigt är det men smaken är neutral.

BodyScience whey-100 är ett bra alternativ tycker jag. Finns malto i samma märke.

okej litar på dig. Ska vänta in lite nya pengar bara…

Jag tycker peronligen inte bs choklad är så god. Med vatten då kan jag inte ens dricka den, men med mjölk är den helt okey. Jag antar att du kommer dricka den med vatten då du tar den efter tränning.

ralle12 wrote:
    Jag tycker peronligen inte bs choklad är så god. Med vatten då kan jag inte ens dricka den, men med mjölk är den helt okey. Jag antar att du kommer dricka den med vatten då du tar den efter tränning.

utan du rekommenderar istället…..? ;)

okej, villken skulle du säga är bäst då, jordgubb funderar jag annars på. Är mer protte i den…

kyokushin wrote:
    okej, villken skulle du säga är bäst då, jordgubb funderar jag annars på. Är mer protte i den…

Smakat alla BS smaker och jordgubb är helt klart favoriten :up:

Okej dom har samma pris, body s har 2 gram mer protte… frakten är 20 kronor billigare…
    Snål jag vet… Lutar nog ändå åt body s :). Verkar vara fler som gillar smaken på den än på whay-80 oxå.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 49 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.