Home › Forums › Kosttillskott › Blanda egen gainer eller köpa färdig..
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 april, 2011 at 22:04 #385672Anonym anvandareMemberAxoxenon wrote:Nu har jag gått o blivit tveksam inför beställningen..
Diet fuel eller casein?
Whey 100% eller Whey isolate?1. Kasein
2. Whey80
14 april, 2011 at 13:33 #385673Anonym anvandareMemberAxoxenon wrote:Nu har jag gått o blivit tveksam inför beställningen..Diet fuel eller casein?
Whey 100% eller Whey isolate?Om du är laktos intollerant tar du Body Science Diet fuel och Body Science Whey Isolate.
Är du inte laktos intollerant kan du istället ta Body Science Whey 100% och Body Science Casein 100% Milkprotein.
14 april, 2011 at 16:14 #385674Anonym anvandareMemberOkey..
Provar först ”laktos-varianten”.. Har inte fått diagnosen laktosintolerant men har känt mig lite dålig av vanlig mjölk ibland..
14 april, 2011 at 16:20 #385675Anonym anvandareMemberAxoxenon wrote:Okey..Provar först ”laktos-varianten”.. Har inte fått diagnosen laktosintolerant men har känt mig lite dålig av vanlig mjölk ibland..
Även om man är laktosintolerant går det nog i regel bra med whey80, det är en fråga om hur extremt känslig man är. 35 gram pulver ger inte många gram laktos och det klarar en del.
Men just laktosintolerans har jag skrivit om i tusen trådar på forumet, ALLA verkar vilja vara det. Det verkar kvitta hur mycket konstigt jox och tvivelaktiga mängder av olika livsmedel som folk stoppar i sig så är det minsann laktosen man tror är boven.
14 april, 2011 at 19:55 #385676Anonym anvandareMemberEddie Vedder wrote:Även om man är laktosintolerant går det nog i regel bra med whey80, det är en fråga om hur extremt känslig man är. 35 gram pulver ger inte många gram laktos och det klarar en del.Men just laktosintolerans har jag skrivit om i tusen trådar på forumet, ALLA verkar vilja vara det. Det verkar kvitta hur mycket konstigt jox och tvivelaktiga mängder av olika livsmedel som folk stoppar i sig så är det minsann laktosen man tror är boven.
USCH NEJ! Kan inte ens tänka tanken att vara laktosintolerant, men jag kan hålla med dig om att det är väldigt många som verkar vara laktosintoleranta.. Om dom är det eller inte låter jag vara osagt
Tur är iallafall att det finns alternativ för dom som är det!
14 april, 2011 at 19:57 #385677Anonym anvandareMemberEddie Vedder wrote:Men just laktosintolerans har jag skrivit om i tusen trådar på forumet, ALLA verkar vilja vara det. Det verkar kvitta hur mycket konstigt jox och tvivelaktiga mängder av olika livsmedel som folk stoppar i sig så är det minsann laktosen man tror är boven.Hehe jo det känner jag igen lite..
Det är väl lite så när ”nya” sjukdomar kommer upp till ytan, då känner alla att dom har symptomen -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.