Home › Forums › Kosttillskott › Body science!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 september, 2010 at 16:11 #450209Anonym anvandareMember
Hallå, har en fråga om body science, kvalitet och pris.
Hur detta kan vara så billigt?, om man jämför med andra märken, håller det samma kvaliet och kan man vara 100% säker på att man får vad som utlovas av innehållsförteckningen..11 september, 2010 at 16:11 #64571Anonym anvandareMember11 september, 2010 at 16:18 #450210Anonym anvandareMemberhar enbart hört gott om märket, du kan handla med säkerhet och bli nöjd med produkten, skall snart beställa från de själv. lycka till med de produkter du köper!:up:
11 september, 2010 at 16:49 #450211Anonym anvandareMemberDeras priser ligger väl i samma nivå eller precis över/under de andra jag shoppar utav. Priserna är hårt pressade i Sverige och personligen kräver jag dessa prisnivåer och tycker därmed det är grymt bra att vissa aktörer såsom MM Sports lyckas hålla detta ihop med bra kvalitet och goda smaker!
11 september, 2010 at 16:59 #450212Anonym anvandareMemberStämmer in i Tommy ”pannkakstårteätaren” Ivarssons kör, det är kanon att det finns prispressande företag på kosttillskottsmarknaden såsom MMSports.
11 september, 2010 at 17:27 #450213Anonym anvandareMemberhur går det med införandet av återförslutbara påsar till proteinet hos mm?
11 september, 2010 at 17:28 #450214Anonym anvandareMemberFenioN wrote:hur går det med införandet av återförslutbara påsar till proteinet hos mm?Istället för deras hinkar lr vadå?
11 september, 2010 at 20:25 #450215Anonym anvandareMemberFenioN wrote:hur går det med införandet av återförslutbara påsar till proteinet hos mm?Vi jobbar på det så gott vi kan.
Snart kommer ganska många av produkterna ha dessa förpackningar.När det gäller kvaliten på Body Science produkterna är det så bra kvalite som det kan bli.
Pris har ofta inte med kvalite att göra utan ett medvetet val om man vill marknadsföra sitt företag som dyrt premium märke eller prisvärt.Body Scince passar inte in i någon av dessa fack, bästa kvalite till bästa pris år vår affärs ide.
11 september, 2010 at 20:30 #450216Anonym anvandareMemberEn skillnad borde ju vara att MM sports och Body science har samma ägare, så omkostnaderna för tillskotten borde bli mindre, eller har jag fel?
11 september, 2010 at 20:45 #450217Anonym anvandareMemberLowgrein wrote:En skillnad borde ju vara att MM sports och Body science har samma ägare, så omkostnaderna för tillskotten borde bli mindre, eller har jag fel?Ja det stämmer och är en nödvändig affärsstruktur för att kunna levera högkvalitets produkter till det priset.
Hade det funnits ett eller flera mellanled hade produkterna varit mycket dyrare.
Att vi nu även är näst störst på konsument försäljning av kosttillskott i sverige är ju också en viktig sak för att det skall fungera.
Vi har också anpassat vår bolagsstragi efter stora volymer och låga marginaler.
11 september, 2010 at 20:58 #450218Anonym anvandareMemberJag tycker mer om BS hinkar än alla dessa jävla påsar man slitit med förut som bara dräller och krånglar.
11 september, 2010 at 21:19 #450219Anonym anvandareMemberSurvivalist wrote:Jag tycker mer om BS hinkar än alla dessa jävla påsar man slitit med förut som bara dräller och krånglar.Håller med! Hinkar tar visserligen mer plats i skafferiet, men helt klart värt det. Oftast går det ju inte ens stänga påsarna heller.
Ta inte bort hinkarna!
11 september, 2010 at 21:42 #450220Anonym anvandareMemberSurvivalist wrote:Jag tycker mer om BS hinkar än alla dessa jävla påsar man slitit med förut som bara dräller och krånglar.+1 så jävla mycket smidigare
11 september, 2010 at 21:52 #450221Anonym anvandareMemberförvisso novice, men inne på andra kilot proteinpulver, köpte först en hink o sedanen påse, slängde påsen princip direkt o fyllde hinken ist. tycker hink är sjukt mycket bekvämmare!
11 september, 2010 at 22:11 #450222Anonym anvandareMemberMen då kanske dom kan göra så att man kan köpa hink vid sidan om eller om ni nu sparar hinkar som ni har så är det problemet ur världen.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.