Home › Forums › Kosttillskott › Bra kosttillskott schema?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 januari, 2010 at 14:40 #59222Anonym anvandareMember20 januari, 2010 at 14:40 #347161Anonym anvandareMember
Tja, har köpt in lite kosstillskott (gymgrossisten) och undrar om ni vet om det blir bra om jag tar dom såhär:
Vardagar:
Morgon: kreatin mono., BCAA nanostack
Förmiddag: whey-80
Eftermiddag: Bulk med ginseng
Före sänggående: Anabolic t-boost, rapid pump, night proTränings dagar: (samma som ovan och:
Före träning: rapid pump, BCAA nanostack
Under träning: Carbo flex extrem
Direkt efter träning: Growth factor 360g grape, Gainer proVad tycker ni? (jag vet att det är lite mycket men när allt är slut fortsätter jag bara med gainer, creatin och whey-80)
20 januari, 2010 at 14:47 #347162Anonym anvandareMemberAdam93 wrote:Tja, har köpt in lite kosstillskott (gymgrossisten) och undrar om ni vet om det blir bra om jag tar dom såhär:Vardagar:
Morgon: kreatin mono., BCAA nanostack
Förmiddag: whey-80
Eftermiddag: Bulk med ginseng
Före sänggående: Anabolic t-boost, rapid pump, night proTränings dagar: (samma som ovan och:
Före träning: rapid pump, BCAA nanostack
Under träning: Carbo flex extrem
Direkt efter träning: Growth factor 360g grape, Gainer proVad tycker ni? (jag vet att det är lite mycket men när allt är slut fortsätter jag bara med gainer, creatin och whey-80)
kring träningen ser det bra ut men T-boost är helt värdelösa.
du kan tilsätta fem g kreatin i din gainer efter passet ochså.20 januari, 2010 at 14:51 #347163Anonym anvandareMemberDanne.v wrote:kring träningen ser det bra ut men T-boost är helt värdelösa.
du kan tilsätta fem g kreatin i din gainer efter passet ochså.ja fick med t-boost i ett packet jag köpte, ska jag ta kreatin på morgonen och i gainern efter träningen?
20 januari, 2010 at 14:54 #347164Anonym anvandareMemberAdam93 wrote:ja fick med t-boost i ett packet jag köpte, ska jag ta kreatin på morgonen och i gainern efter träningen?Gainer ska du ta efter träningen ja och kreatinet kan du blanda ner i din gainer. du kan ta en dos kreatin på morgonen ochså om du så vill.
20 januari, 2010 at 14:55 #347165Anonym anvandareMemberDu fyller 17 i år, antar jag? Testosteron-boosters ska du verkligen inte ta isf.
Vad menas med ”bulk med ginseng”?20 januari, 2010 at 15:08 #347166Anonym anvandareMembermalawiglenn wrote:det är en prodkut, googlaAh, ok. Förutom att den var baserad på sojaprotein så verkade den rätt ok, men aldrig något jag hade rekommenderad någon att slänga ut pengar på. Såvida min inte här en jättestressig vardag som inte tillåter en att äta riktig mat.
20 januari, 2010 at 15:08 #347167Anonym anvandareMemberDanne.v wrote:Gainer ska du ta efter träningen ja och kreatinet kan du blanda ner i din gainer. du kan ta en dos kreatin på morgonen ochså om du så vill.ok:) Tack för snabbt svar:D
20 januari, 2010 at 15:09 #347168Anonym anvandareMemberTyskn wrote:Du fyller 17 i år, antar jag? Testosteron-boosters ska du verkligen inte ta isf.
Vad menas med ”bulk med ginseng”?[http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/viktokning-_-aterhamtning/bulk-med-ginseng-12-kg]
20 januari, 2010 at 15:54 #347169Anonym anvandareMemberFörlåt:o
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.