Home › Forums › Kosttillskott › bs testobooster
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 augusti, 2011 at 20:31 #52037
Anonym anvandare
Member29 augusti, 2011 at 20:31 #126812Anonym anvandare
Membernär på morgonen och när på kvällen skall man ta detta tillskott?
jag har letat men det står i princip bara på morgonen och på kvällen på tom mage och även i vissa trådar står det i samband med måltid..
är förvirrad.. skall man inte ta den innan sänggående då den innehåller zink+magnesium?
hjälp mig.
29 augusti, 2011 at 21:47 #126813Anonym anvandare
Memberhalloojj wrote:när på morgonen och när på kvällen skall man ta detta tillskott?jag har letat men det står i princip bara på morgonen och på kvällen på tom mage och även i vissa trådar står det i samband med måltid..
är förvirrad.. skall man inte ta den innan sänggående då den innehåller zink+magnesium?
hjälp mig.
Morgon och kväll helt enkelt
Jag har alltid tagit den när jag vaknat, andra dosen har jag ofta tagit innan träning (lite för placebo) men har alltid låtit det gå runt 8 timmar mellan intag.
Med andra ord så har det nog ingen större betydelse. Kanske marginellt bättre att ta den när man vaknar och ta den på tom mage och sedan äta efter för bättre upptag, bara lite spekulationer.
Vill du utnyttja goda effekter från zink+magnesium kan man ta det som separat tillskott innan sängdags.
29 augusti, 2011 at 21:55 #126814Anonym anvandare
Memberså tar man på tom mage får man bättre upptag?
29 augusti, 2011 at 22:02 #126815Anonym anvandare
Memberhalloojj wrote:så tar man på tom mage får man bättre upptag?De flesta testoboosters ska tas på tom mage, men sen finns det produkter som behöver fett för att tas upp, tror inte detta gäller BS TS, men jag kör därför så att jag tar den på tom mage och äter sen en stund efter så är man safe
Vet dock många som kört den på periodisk fasta dvs helt på tom mage och det har fungerat bra.
30 augusti, 2011 at 00:10 #126816Anonym anvandare
MemberGober wrote:De flesta testoboosters ska tas på tom mage, men sen finns det produkter som behöver fett för att tas upp, tror inte detta gäller BS TS, men jag kör därför så att jag tar den på tom mage och äter sen en stund efter så är man safeVet dock många som kört den på periodisk fasta dvs helt på tom mage och det har fungerat bra.
tack för ett bra svar!:up:
8 september, 2011 at 23:09 #126817Anonym anvandare
Memberhär kommer en följd fråga!
är det bättre att ta bs testobooster 2tabletter vid 4 olika tillfällen under dagen eller 4morgon och 4kväll?
8 september, 2011 at 23:17 #126818Anonym anvandare
Memberhalloojj wrote:här kommer en följd fråga!är det bättre att ta bs testobooster 2tabletter vid 4 olika tillfällen under dagen eller 4morgon och 4kväll?
4st morgon 4st kväll verkar mer vettigt..
Eller 4st morgon 4st före träning.
9 september, 2011 at 09:23 #126819Anonym anvandare
MemberTim Nygren wrote:4st morgon 4st kväll verkar mer vettigt..Eller 4st morgon 4st före träning.
This!
eller samtliga vid uppvak.
9 september, 2011 at 10:45 #126820Anonym anvandare
Memberokej tack för svar!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.