BSN Epozine-O2

Home Forums Kosttillskott BSN Epozine-O2

• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

Ny produkt på väg från BSN.
    Som jag tolkat det är det en ny PWO men mer än så vet jag inte. Bläddrade igenom senaste numret av FLEX (arbetar utomlands) och hittade en helsida om produkten. Jätteflashig annons som inte avslöjar mer än att den är ”på väg”.

Någon människa som har mer info?

Ganska dyra grejer. Ingen som testat?

Jag har för mig att Epozine är som nitrix, eller?

Innehåll/dosering
    Niacin (Vitamin B3) 12mg 60%
    Folate (Folic Acid) 30mcg 8%

NITROS10 (Nitric Oxide Matrix) 2.4g:
    L-Arginine Alpha-Ketoglutarate, L-Norvaline, Gamma-Butyrobetaine Ethyl Ester, L-Citrulline-Malic Acid Matrix, L-Arginine Aspartate, L-Arginine Pyroglutamate, Magnesium Tanshinoate B (MTB), L-Arginine Ethyl Ester DiHCL, L-Histidine, Folate

CRTS2 (Controlled Release Technology & Support System) 2.2g:
    Hydroxypropyl Methylcellulose (A Micro-Polymer Hydrophilic Matrix)

MYOGENIC ENDURA SHOT
    Beta-Alanine (CarnoSyn), Creatine-Sodium Phosphate Matrix, Creatinol-O-Phosphate, Creatine Magnesium Chelate (Magna Power), 6-Methyluracil, Adenosine 5’Triphosphate Disodium (PEAK ATP), Niacin, NAD (Nicotinamide Adenine Dinucleotide)

OXYGEN CAPACITY COMPOSITE
    Di-Calcium Phosphate, Di-Potassium Phosphate, Di-Sodium Phosphate, Cytidine 5’monophosphate, Uridine 5′ monophosphate, Guanosine 5’monophosphate, Adenosine 5′ monophosphate, Inosine 5’monophosphate, Inositol Hexaphosphate

ANABOLIC RED MASS INTERFUSION
    Purple Coneflower (leaf) (2% Polyphenols), Barbary Wolfberry (fruit & leaf), Membranous Milk Vetch (root) (.3% Astragalosides), Chinese Angelica (root) (.1% Ligustilide), White Peony Root Extract, Purslane (aboveground parts) (5% Flavones)

INSULINO-MIMETIC MATRIX
    Cinnulin PF (Cinnamon Extract) (bark), Banaba (leaf) (18% Colosolic acid), Bis-Glycinato-Oxovanadium (BGOV), Bis-Picolinate-Oxovanadium (BPOV)

Other Ingredients: Stearic Acid, Calcium Silicate, Magnesium Stearate, Microcrystalline Cellulose, Hydroxypropyl Methylcellulose, Silica, Triacetin, and FD&C Red#40

Här är innehållet ialf, känns som att ögonbrynen sitter kvar där dem satt..

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.