comeback, orklös,

Home Forums Kosttillskott comeback, orklös,

• This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author

Hej! det är så att jag har varit sjuk, lite tid och semester och så i ca 6 månader och därför inte tränat något. och har nu kommit tillbaka men har absolut ingen ork kvar dom vikterna jag reppa på förut rubbar jag knappt har nu tränat 3 veckor. har tidigare tränat i ca 4år under en 6års period så jag har haft uppehåll förut i samma längd men inte märkt samma orklöshet. har provat top formulas PWO men den vet jag inte om det funka, svarar äldigt dåligt på koffein någon som har något förslag för att få igång träningen igen?

Okej, får prova att proppa i mig lite mer då, har tappat aptiten lite det sista faktiskt.

då va en måltid nere pasta med kycking och pastasås. en överfull djup ikea tallrik

Okej, det ska jag tänka på! får börja jobba mig upp igen då, trodde faktiskt jag skulle komma tillbaka snabbare men icke. tack för lite kloka ord flessa!

4L mjölk? galen då lär ju inte magen må så jätte bra dricker knappt ingen mjölk,

äter nu.
    bröd
    smör
    ost, skinka
    pasta , ris , potatis i olika former
    kyckling, lövbiff , fläskfilé
    blandad sallad

någon enstaka gång lite simplare mat, som till lunch eller liknande då
    man inte har riktigt med tid

tillskott.
    whey protein
    EAA-X
    sen någon vitamingrej blåbär står på norska eller nått på =)

gottisaker.
    glass
    ibland lite chips.

Dricker.
    mycke vatten
    multivitamin juice

malawiglenn wrote:
    skit i basmat

ät pizza glass hamburgare mm brukar vara lättare att ha aptit på det. 4L mjölk om dagen – skippa vattnet

malawiglenn wrote:
    varför lyssna på en som själv är sjuk FenioN?

du menar att flessa är sjuk?

Okej tack så mycke. får prova att äta på!

malawiglenn wrote:
    Flessa körde periodisk fasta med kycklingfile och bulgur… är 180 och väger 60kg max, är kille.. nackdelen med forumet är att du kan få tips av vilken nisse som helst som har homer simpson som bild.. mig kan du kolla upp i min journal och se att jag har något att backa upp mina inlägg med…

Okej visste inte att du inte tål mjölk, då är det garanterat en dålig ide! Ät sådant som är gott helt enkelt och som du lätt får i dig. Det är inget måste att man måste äta kycklingfile och broccolli.. hur vanligt är det inte att folk som äter sådan smörja sedan undrar om de kan ta gainer för att få mera energi och kalorier..

du verkar iaf inte ha hamnat riktigt i det träsket, men om du har dålig aptit så satsa på god mat, se varje dag som en ätardag!

off to work. kommer ikväll igen vid 23 och ser om det står något nytt.

malawiglenn wrote:
    skit i basmat

ät pizza glass hamburgare mm brukar vara lättare att ha aptit på det. 4L mjölk om dagen – skippa vattnet

Så bara för att man har haft lite dålig aptit på sistone så ska man skita i basmaten och börja äta skräpmat i stället?. vad tror du att man får ut av det?.

Rasmus90 wrote:
    Så bara för att man har haft lite dålig aptit på sistone så ska man skita i basmaten och börja äta skräpmat i stället?. vad tror du att man får ut av det?.

Tror mera att glenn menar att han ska gotta till de lite och ”träna” upp sin aptit.
    Då fet mat o godsaker oftast är godare äter man hällre mer av den maten.

Har precis samma problem. Inte tränat på väääldigt länge pga sjukdom och operation, har just nu gått ner 20kg, till det hör att jag inte hade så mkt fett innan..

Nu är jag nästan återställd och riktar in mig på att äta det jag verkligen tycker är gott för att kunna äta så mycket som möjligt och ofta.

Håller med Glenn fullständigt i det han säger, satsa inte för mkt på ris kyckling etc, ät mer av det du verkligen gillar och tänk mindre på ”dietmat”

Lycka till och vräk i dig, för det gör jag och känner mig laddad som aldrig förr!!

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.